Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

wesley070

Kera Classic Nlx Diamond Auto 5X

Recommended Posts

De foto's staan op mijn profiel want ik krijg het niet onder de knie om het hier te uploaden

Share this post


Link to post
Share on other sites

potten te groot voor zon sprietje joh, zoals je ziet passen je plantjes niet onder je tl balk (moet zo dicht mogelijk, 18wat kan er gewoon een cm boven hangen) die gu10 spotjes (halogeen) hebben verwaarloosbaar weinig nut

 

had meer nut gehad om een cfl/led spotje per plantje te doen, dan krijgen ze ten minste wat meer licht

 

 

excuses, het zijn autos

Edited by HUFFnPUFF
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

lawl elke dag een nieuwe newbie die niet weet hoe ie fotos moet posten. kan je wel lezen? het staat namelijk wel al hier op het forum hoe het werkt. maar ff zoeken is natuurlijk te veel gevraagd dat begrijp ik helemaal.. dus heb ik ff 5 seconden de tijd genomen om het voor je uit te zoeken..

http://www.wietforum...747#entry166747

lezen en uitvoeren moet je het wel zelfs, dat kan ik niet voor je doen.

ff voorstellen is ook wel netjes..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik probeer van alles maar ik heb geen pc ik doe het via de telefoon en het wil maar niet lukken om de foto's er op te krijgen....

 

Huff puff bedank voor de info mAr denk je dat als ik nog 2 tl armaturen haal en er boven hang dat het dan wat sneller gaat????

 

Welke (goedkope) lamp-en kan ik het best gebruiken eigenlijk? (Met een superklein buddget) Want ik lees overal wat anders bij de een staat tl bij de ander led en dan weer dit en dan weer dat.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou ik beter nog 2 tl lampen van 18watt erboven hangen of een led breedstraler van 3watt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gok dat een led lamp meer watts op je plantje gooit dan een tl buis, zeker als ze zo klein zijn..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik probeer van alles maar ik heb geen pc ik doe het via de telefoon en het wil maar niet lukken om de foto's er op te krijgen....��������

 

gallery_25757_18144_806697.jpg

 

dit heb ik ff met mn mobiel geplaatst.. maar goed..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen hier is een newby geweest.. Je kan toch gwn ff helpen ipv zo raar te lopen doen

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44915_18319_69731.jpg

 

gallery_44915_18319_238564.jpg

 

gallery_44915_18319_89973.jpg

 

gallery_44915_18319_176530.jpg

 

gallery_44915_18319_50702.jpg

 

gallery_44915_18319_63403.jpg

 

Nou het is me eindelijk gelukt ;)

Zo zijn 3 van mijn plantjes na een week.

2 plantjes duren wat langer maar die zijn er wel al...

 

Nu staan ze ff buiten in de zo'n want ik kreeg de woningbouw op bezoek..

 

gallery_44915_18318_65135.jpg

 

gallery_44915_18318_128690.jpg

 

Dat is een van de achterblijvertjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kans dat die achterblijver alles weer inhaalt is aanwezig..

Ik heb 1 van de 4 zaadjes 1 week later ontkiemt en die is zelfs de 1 na hoogste nou

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@supertramp: als je goed kijkt zie je dat ik net als jou een link naar een topic heb gepost waarin word uitgelegd hoe je fotos in je topic plaatst.

 

@dries_grower: ook voor jou, als je goed kijkt zie je dat ik wel probeerde te helpen.

 

vind het gw een beetje triest dat mensen niet de tijd nemen ff een paar van die "pinned" topics te lezen, daar word bijna alles keurig uitgelegd. ik was ook eens een newbie maar heb mn weg weten te vinden.

 

ontopic: nice dat het je alsnog gelukt is met de fotos! ze zien er voor wat ik kan zien wel goed uit. alleen lijkt je grond een beetje vochtig. en het lijkt erop dat je in gw emmers kweekt, zijn deze gesloten of hebben ze gaatjes aan de onderkant? zo niet dan zeker goed opletten dat de plantjes niet te nat staan. in dit stadium hebben ze nog niet veel water nodig.

succes verder

Share this post


Link to post
Share on other sites

De emmers zijn gewoon dicht aan de onderkant maar ik verdeel 0,5 liter water per dag aan alle planten

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat lijkt oke, je kan de potten/emmers altijd ff optillen en zo controleren hoe vochtig de aarde is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat doe ik elke dag om te kijken of ze niet te zwaar zijn

 

Hoelang duurt het ongeveer voordat mijn plantjes een beetje de hoogte en breedte in gaan??? ik had ze eerst op 24 uur licht gedaan maar ik heb gelezen dat dat niet goed id nu heb ik er een tijdschakelaar op gezet dat ze 18 uur licht en 6 uur donker krijgen ze zijn sinds 2 dagen wel een beetje gegroeid sinds ik de lampen op 18/6 heb gezet

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja in het begin duurt het ff. zon 2 tot 3 weken kunnen zaailingen wel nodig hebben tot ze een redelijke grootte hebben bereikt. gaat alles beetje traag in het begin maar dan zul je verbaast zijn hoe hard je planten ineens gaan groeien. met autoflowers indoors is het idd het beste de hele kweek op 18/6 te draaien.

succes verder

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja in het begin duurt het ff. zon 2 tot 3 weken kunnen zaailingen wel nodig hebben tot ze een redelijke grootte hebben bereikt. gaat alles beetje traag in het begin maar dan zul je verbaast zijn hoe hard je planten ineens gaan groeien. met autoflowers indoors is het idd het beste de hele kweek op 18/6 te draaien.

succes verder

 

Hartstikke bedankt voor de info WOOT

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi zo, ben blij dat ik je nog kon helpen in tegenstelling wat andere hier dachten.. sry als mn eerdere reacties ietsje brutaal overkwam.. dit was niet de bedoeling..

succes verder en mocht je nog vragen hebben zeg het maar gw..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44915_18312_28133.jpg

 

gallery_44915_18312_43037.jpg

 

gallery_44915_18312_95425.jpg

 

gallery_44915_18312_10776.jpg

 

gallery_44915_18312_157587.jpg

 

1 juli geplant nu dus 1 maand en 20 dagen aan het groeien dit is overigens wel de grootste, de rest is allemaal 2× zo klein maarja deze begin ik al te ruiken.... ruikt wel lekker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind ze wel een beetje klein na ruim 50 dagen.

 

Dit is na 15 dagen nadat ze boven de grond zichtbaar waren

gallery_44791_18370_100008.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar ik heb alleen met een tl lamp.. ik weet niet wat voor lampen jij gebruikt....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...