Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

LindaenAad

Hallo Hier Is Aad

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Verbouw al een aantal jaren mijn buitenwietje altijd met 5 verschillende soorten en de laatste 3 jaar alleen autoflowers in gebruik van verschillende zaadleveranciers.

 

Sinds 26-06-15 een (nieuwe) kweekruimte in gebruik waar ik nu 5 AF Haze van Bulldog seeds planten hoop groot te brengen in 11 liter potten met Plagron growmix en HY-PRO voedingsset.

Had achteraf beter geen Autoflower in kweekruimte kunnen zetten omdat deze gedurende de gehele kweek 18/6 licht nodig hebben) had deze zaden nog liggen maar volgende ronde maar "gewone" zaadjes direct op 12/12

 

Gebruik de volgende spullen:

 

Propagator 64/50 Thermo kweekbak

Eazy plug zaaiblokjes (organische)

Secret Jardin Darkstreet II.5

810W LED Spectrabox Pro-IV (groei en bloei schakelbaar)

Hortline hang systeem

Meganische schakelklok

Ventilator 2 stuks inlaat buis vent 190m3 - uitlaat 250M2 softbox (slang 125 mm uiteindelijke doorgang eind van slang 80 mm)

1x klipfan 15 cm (in reserve 1xx zwenkfan klein)

Koolstof filter 160M3

Klimaat controlle draadloos via netatmo (temp, LV, CO2, en .....luchtdruk en db ;-)

Mabo Brandblussen in kweekruimte

 

Zaden ontkiemt op 26-06-15 en heb dus een zeer warme start meegemaakt ;-)

 

Keek al vaker op dit form en ben nu dus geaccepteerd als lid.

Hoop hier veel info te vinden om eventuele problemen op te lossen en/of zekerheden te krijgen over mijn kweek. Wil diverse kweekmethode uit gaan proberen om nog meer plezier te krijgen van mijn hobby.

Edited by LindaenAad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...