Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
GreenIsMyColour

Te Diep Gepot

Recommended Posts

Beste

 

Mijn plant staat te diep in de pot en krijgt hierdoor 's avonds (na 18 uur) geen direct zonlicht meer.

kan dit veel kwaad? Zou ik de onderste bladeren dan niet beter verwijderen? En hoe laat ik mn planten in de hoogte groeien (alhoewel white widow niet echt hoog wordt). Hij is ook veel kleiner dan die van mijn maten, Plantje 1 is 36 dagen oud en plantje 2 is 20 dagen oud

 

En hoe upload je een foto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bedoelt te diep gepot bij plant 1?

Opzich valt het mee,

volgende keer aarde tot de rand!

Je zou het nog iets aan kunnen vullen maar niet noodzakelijk

bloeit ze al? Inderdaad erg klein gebleven..

 

Plant 2, 1 / 2 weekjes oud?

 

Zeker geen bladeren gaan verwijderen,

En tot 6 uur licht is prima hoor !

 

Grotere plantjes krijg je door veel direct zonlicht in combinatie met de juiste aarde en eventueel voeding!

En juiste dosage water is ook niet mis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had tot de rand gevuld toen ik het zaadje erin plaatste maar is van zichzelf zo diep ingezakt ook had ik de eerste weken last van wespen die door de gaten onderaan een nestje maakten na een tijdje viel de grond in en zo raakte de aarde alsmaar dieper; En plantje 2 is 3 weken oud...

Was wel eventjes een weekje wat slechter weer mss daardoor? Ook groeit White Widow in het begin langzaam heb ik me laten wijsmaken. Enige tips om te groeien in hoogte ? had gedacht aan het plooien van takjes ofzoiets maar mijn plantje lijkt te fragil daarvoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...