Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wietkop

Chilipepers

Recommended Posts

nu zat ik daarnet een joint te roken en bedacht me, als ik nu eens in de winter chilipepers in mijn tent zet onder een led-lamp(ivm de temperatuur hier) en dan gewoon 1 autoflower erbij, dan kan ik als er petten aan de deur staan vlug die wietplant van onder de lamp halen en voor het raam zetten. en als ze dan vragen hoe het komt dat mijn plant zo mooi staat voor het raam afkomen met een verklaring dat het autoflower is dat die zelfs bloeien met 2 uur licht zolang het maar altijd tussen 20-28°C is, een draai aangeven dat hier een behoorlijk goed klimaat is zegmaar.

nu is mijn vraag: zitten hier chilipeperkwekers die weten of dit een haalbaar plan is, en dan bedoel ik zouden de chilipepers overleven/niet overmatig gaan strekken of juist ervoor zorgen dat de wietplant gaat strekken.

alvast bedankt, ik ga nog wat verder opzoeken over chilipepers kwkekn :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey wietkop

 

Toen ik mijn led lamp kocht stond er wel bij dat dit voor pepers en tomatenplanten was bestemd, dus je kan je tent wel verantwoorden als die planten daar effectief ook in staan. Ook denk ik niet dat de popo's van 1 autoflowertje zo een probleem zullen maken.

 

Wat betreft het kweken van de pepers moet dit allemaal wel lukken onder de led, van autoflowers heb ik geen idee want dat heb ik nog niet geprobeerd op die manier.

 

Grts

Elgay

Share this post


Link to post
Share on other sites

in belgie mag je 1 plant hebben mits je die niet onder een lampje staan hebt,

had ik geen onderbuur gehad die zo kinderachtig deed over wiet had waarschijnlijk wel plannen voor een paar plantjes, mijn tent is 90x90x180

en aangezien de petjes graag mijn verleden oprakelen wil ik graag safe zitten

eigenlijk bedoelde ik meer of dit doenbaar zou zijn op 1 of andere manier met lampafstanden en lichttijden en dergelijke,

bij het type lamp had ik eigenlijk nog niet stilgestaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is je vraag, of je binnen pepers kunt groeien? dat gaat natuurlijk uitstekend (ik bloei wel alles af buiten in de zon, maar ik heb ook geen hps lampen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

of het doenbaar is chili's en een wietplant (desnoods in scrogg) in dezelfde tent onder dezelfde lamp te zetten onder bijvoorbeeld ledverlichting of t5-8 of iets dergelijks hps zal denk ik moeilijker worden omdat het hier in de winter ook altijd 20°C is op mijn verdiep

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik groei normaal mijn pepers ook gewoon onder t8, dit jaar voor experiment aan de leds gegaan, is eigenlijk goed bevallen

Share this post


Link to post
Share on other sites

al die moeite voor 1 autoflower?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mensen belanden in het gevang voor minder..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja rodja, ik heb er veel moeite voor over om op 1 of andere manier safe e spelen, daar mijn onderbuur niets liever wil doen dan mij kunnen aangeven als ik in de fout ga dusja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

steek die moeite beter in een goede relatie met je buuf; bak een taart, bosje bloemen etc

daarnaast goede koolstoffilter en een laagje vijverfolie in de kamer waar het kweekplezier gaat plaatsvinden..

 

en geen joints meer in huis roken/harde muziek draaien, mocht dit de aanleiding zijn voor de slechte verhouding

Share this post


Link to post
Share on other sites

de aanleiding hierto is een ruzie van 5 jaar geleden ofzo met 1 van zijn vriendjes, die gast zelf kende ik niet voordat ik hier kwam wonen.

zijn vader en vriendin zeggen hem wel dat ik hem niets misdaan heb maar die jongen heeft geen werk en verveelt zich steendood dusja -_-

hij doet er alles aan om mij het leven zuur te maken en 1 plant voor het raam mag in belgie + hij zit de hele tijd te mierenneuken over mijn cannabisgebruik maar ik heb al zijn vrouwmens horen roepen naar hem je rookt zelf -_-

dus zoek ik eigenlijk liever een plant die niet echt een winterstop nodig heeft om er telkens 1 plantje in bloei bij te kunnen hebben om safe te zijn in geval van ook zou dit handiger zijn voor bijvoorbeeld ouderlijk bezoek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...