Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Wietboy2018

4X Northernlight Auto Feminised

Recommended Posts

Hier zijn mijn plantjes, ze zijn morgen 2 weken boven de grond, ik vind dat ze wat traag groeien wat vinden jullie,

 

Ik liet er tot vandaag een afgezaagde plastic fles over met gaatjes voor bescherming tegen dieren, nu heb ik de bovenkant afgezaagd er zit dus gewoon een plastic "muurtje" rond omdat het te warm werd erin

 

1 ervan heeft een verzwakte stam ,ik denk door de warmte,

 

Ik had paar keer koffie en muntblaadjes gestrooid (en 1keer knoflook) op de spot tegen slakken enz maar ik heb er maar 1 gezien totnu toe in zijn huisje heb hem gelijk weggehaald

 

Ik gaf ze soms maar 1keer in 2 dagen water (0.25-0.5 liter per plant) omdat ik geen tijd had maar zal proberen het elke dag te doen, over 2 weken zal het niet lukken want ben dan 2-3 weken op vakantie :s

 

Ik heb normale potgrond gebruikt zonder voeding etc van albertheijn en later ga ik mss bijvoeden met biotabs

 

Als pot gebruik ik de zak van de aarde met paar gaatjes erin onderaan

 

ik zal proberen af en toe een update te doen

 

Gr.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet je foto's hier even plaatsen..

 

Je plantjes hebben veel te verduren gehad door die fles om je plantjes.. die gelen zijn te nat geweest zo lijkt het. En de hitte wil ook wel oplopen in een fles om je plantje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet je foto's hier even plaatsen..

 

Je plantjes hebben veel te verduren gehad door die fles om je plantjes.. die gelen zijn te nat geweest zo lijkt het. En de hitte wil ook wel oplopen in een fles om je plantje.

 

ik kan de bbcode niet kopieëren op mn telefoon (iphone)en ik heb geen computer meer :s is er een andere manier om de ftos hier te zetten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

je mag je foto´s wel ff mailen dan gooi ik ze er ff op

Share this post


Link to post
Share on other sites

je mag je foto´s wel ff mailen dan gooi ik ze er ff op

 

Kan je ze vanuit mijn album downloaden en hier plaatsen? thnx man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yow allemaal

 

Ze zijn vandaag 19dagen oud,

 

Er waren paar dagen geleden insecten (bladluis wss) op dus heb dan een speciale spray gespoten tegen spint bladluizen vliegen... En ze zijn er nu nietmeer, de spray trekt in de bladeren stond erop en blijft 3 of 4 weken werken.

 

Ik gaf ze 4-5 dagen geen water maar vandaag regende het uren dus ze staan wel wat natnu,

 

De kleine plant groeit amper, als ik fotos vergelijk zie ik alleen de randen van het blad beeetje veranderen maar meer niet,

 

Een andere plant had ik ingegraven tot de lobblaadjes, deze is toen slap gaan hangen en "leunt" tegen een stokje maar de bladeren groeien door ookal hangt hy slap, moet wel iets bedenken om hem te verstevigen,

De andere 2 heb ik ook ingegraven tot ronde blaadjes

 

De derde plant staat er goed bij

 

De vierde groeit het best en heeft al de meeste vertakkingen, hy staat wel 30 meter verder dan de andere 3, maar krygt eveneel zonlicht ongeveer, zou ik de andere ook daar zetten?

 

By die plant had ik een lieveheersbeestje gezet tegen bladluizen maar die is al dood

 

Hebben jullie nog tips? Vooral voor die kleine want als hy zo doorgaat gaat er niet eens 1g afkomen dnk ik :s

Zou iemand de fotos hier kunnen posten aub? Bedankt :)

Tot de volgende!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...