Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
BosTeler

Regen Water Vervoeren In Oude 25Liter Thinner Vatten?

Recommended Posts

heey mede kwekers.

 

ik heb niet echt een waterbron op mijn spots buiten. dus wil me regenwater vervoeren in oude vatten waar thinner in heeft gezeten.

heb ze al 6 weken open staan zodat ze goed konden uit dampen en daarnaast goed omgespoeld. maar ze ruiken er nog wel naar? zal dit als nog een gevaar zijn voor me planten?

liefst natuurlijk helemaal nieuwe vatten regelen van 25l each. maar deze kan ik gratis mee nemenvan me werk, vandaar me vraag.

 

heeft er iemand al ervaringen mee?

 

thanks alvast!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou nieuwe kopen. Het lijkt me dat thinner sporen achterlaat en niet zo makkelijk weg te spoelen is. Je zou het kunnen proberen natuurlijk maar zou jammer zijn als je plantjes kapot gaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

thinner tast ook plastic aan, dus als het niet speciale vaten zijn, trekt het nog in hetplastic ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe vaak denk je dat het in Marokko regent en hoe diep denk je dat het grond water zit aldaar? Ze geven daar nooit water... Dus met jouw planten komt het ook wel goed. Niet moeilijk doen dus. Ik neem aan dat ze al water groter zijn planten en dat het geen zaailingen meer zijn.

 

Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou het ook niet gokken, thinner is pittig nasty spul om aan je plantjes te voeren.

beter ff een paar nieuwe kannetjes scoren, kost je ook de kop niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik neem aan dat ze al water groter zijn planten en dat het geen zaailingen meer zijn.

 

Een plant die is opgekweekt uit zaad is altijd een zaailing.

In tegenstelling tot een plant van een stek.

De grootte maakt daarbij niet uit.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

okee duidelijk! beter ff wat anders regelen. en me planten zijn al 1,5 meter hoog en was al goed op tijd met voor groeien binnen. dus zijn sterke planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...