Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Anon5710

Fout Gegaan

Recommended Posts

Hoi,

 

Na vele jaren dromen toch een eigen kweekje opgestart.

Helaas is er toch wel wat fout gegaan, wat ik nu slechts heb ontdekt :(

 

4 planten :

 

2x madscientist x Jackberry Freebee

2x Auto acid van green house.

 

Alle planten deden het afgelopen weken (10 a 11 tal) vrij goed, sterke donkere groene kleur, stevige bouw en goede top vorming op de autoflowers. (na een week of 3) Kortom gezonde biologische gekweekte beestjes vrije planten.

 

De 2 auto flowers hadden duidelijk verschillende pheno's een sativa en de ander indica. Wat de gigantische verschil in bloeitijd verklaard.

 

Vorige week de indica omgehaald op 10 weken, hieronder enkele foto's net na het knippen.

Deze buds liggen nu in hun glazen pot.

 

gallery_19481_18282_4693145.jpg

 

gallery_19481_18282_4830278.jpg

 

gallery_19481_18282_2169190.jpg

 

gallery_19481_18282_1535608.jpg

 

Opbrengst van de indica 30g

 

 

Tot zover het goede nieuws.

De sativa autoflower (die veel grote en dikkere toppen heeft ) start net met gele bladeren te tonen, dus die moet nog wel een minimum weekje als het er geen 2 zijn.

 

Helaas heb ik net zaad gevonden (als in, beginnende harde omhulsels) de 2 madscientist x Jackberry zijn beide herma geworden. Hier en daar enkele opengebarsten zaadzakken gevonden. Direct met natte vingers weggenomen, maar helaas !

:thumbsdown:

 

De 2 madjacks? in hun toppen en hoofdtoppen zit te veel zaad, elke top wel 4 ofzo.

Deze bloei ik niet meer af, ga ik in zen geheel hash olie met maken.

 

Men autoflower heeft geen vindbaar zaad.

 

 

Wat kan ik nu best doen voor de autoflower?

Kan ik de autoflower nog een weekje laten staan ? Of gaan de waarschijnlijk beginnende zaden dan groter worden met alle slechte smaak vandien...

 

Iemand wat raad :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja..

Dat kan je wel niet lekker lijken, maar je zegt het alsof je er ervaring mee hebt.

 

Zaadjes, die verwijder je tijdens het knippen uit je wiet.

Een evt achtergebleven hulsje, ga jij niet proeven of merken hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon laten staan.. wie weet heeft die geen zaad en een smakelijke opbrengst als je gewoon de cyclus afmaakt incl. weekje spoelen.

 

Wij hebben dat gedoe met zaad ook gehad met een pp critical run, bleek een slechte batch te wezen van de seedbank. Growshop had daar meer klachten over gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor een of 2 zaadjes erin .... lekker laten staan

 

Tijdens het rollen die zaadjes eruit halen ,en anders wnr het begint te knetteren in je j ff blazen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaadwiet is commercieel niet aantrekkelijk maar voor eigen gebruik who cares t is een beetje meer werk om een joint te draaien maar als je t toch wilt weggooien geef je maar een pm :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...