Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Remy

Wiet Smaakt Vies?

Recommended Posts

Hallo smokers,

 

ik denk een beetje een rare vraag, maar ik hoop dat ik hier wel antwoord op krijg.

Ik had vorige week na een weekend met vrienden volop blowen, een jointje gedraait van white widow, maar hij was zo vies dat ik gewoon bijna over me nek ging. Ben dus naar de shop geweest voor Kiwi Kush, en wat polm hasj. Heb wat Kiwi Kush met tabak gedraaid ( ik draai altijd met tabak) en weer een ranzige smaak, en dat vonden mijn vrienden ook. Dus een polm hashie gedraait, en weer de ranzige smaak, alleen veel minder. Toen had ik een pure Kiwi Kush gedraaid, en nu was de smaak nog viezer. Ik zal verder geen idee hebben waar het aan kan liggen, misschien gewoon slechte wiet?

Ik hoop dat jullie het weten. Zal ik voortaan gewoon naar een andere shop gaan?

Ik hoop niet dat ik dom overkom, maar ik wil wel weten waar dit aan kan liggen.

 

Groetjes,

 

Remy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind wiet per definitie niet lekker aangezien het een chemisch verbrandingsproces is en het stoffen zijn waarvan je lichaam van nature een afkeer van heeft. Vind alleen het effect lekker, maar dan wel op de juiste momenten.

 

Nou is he we zo dat de ene wiet viezer is dan de ander, de wiet is vooral smerig wanneer er te veel voeding is gebruikt en op de verkeerde manier gedroogd of niet goed gedroogd is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stop met klagen start met growen

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

@autoflowers de afbraak van glucose tot is ook een chemisch verbrandingsproces, wat wil je zeggen? En als je lichaam van nature een afkeer heeft, waarom zijn er dan receptoren in je lichaam die hechten aan de stoffen die vrijkomen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

PatronB je lichaam is niet gemaakt om rook in te ademen, wiet eten is beter dan het verbranden en inademen. Het is gewoon slecht, geen discussie over mogelijk. Uiteraard vinden er chemische processen in je lichaam plaats voor de verwerking van stoffen die je tot je neemt. Crack, heroine en XTC zijn ook stoffen die een effect in je brein hebben en hechten aan de receptoren, maar dat betekent niet dat je lichaam erom smeekt om die stoffen tot je te nemen om in leven te blijven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wtf is dat voor BS autoflowers? Of roken nu slecht of nie is, goede wiet is goed lekker.. zo hoort t wel tenminste... pff lekkere joint vol I.C.E. of Royal Moby... smullen maar!

 

 

 

Edited by Ozzoes
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga eens dampen dan komen pas de smaken vrij.

Roken is zo jaren 90 LOL.

 

 

BFP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

neuken ook. ben je daar mee gestopt?\

 

haha

 

sjopwiet is klote. geef mij m'n eigen kruid maar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@autoflowers ik probeer niet te zeggen dat wiet gezond voor je is, ik probeer te zeggen dat de manier waarop je je punt duidelijk maakt gewoon niet klopt. Goede argumentatie = belangrijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je lichaam geen afkeer van roken zou hebben zou je van nature niet in het begin beginnen te hoesten, zodra je hoest zegt je lichaam, hou op, je stopt vergif in mij. Hoelang hebben we moeten roken om aan de tabak te wennen? in het begin vindt iedereen zijn eerste sigaret verschrikkelijk omdat het geen stoffen zijn die in je lichaam thuis horen, en als reactie begin je enorm te hoesten. Hier je argumentatie, maar dat kon je zelf ook wel bedenken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nutteloze discussie die erg oftopic gaat.je hebt gewoon een slechte partij gekocht die vermoedelijk slecht afgebloeid is en nog vol voeding zit.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

goede wiet is gewoon lekker om te paffen. autoflowers kan beter op een gezondheidsforum de moraalridder lopen uithangen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Alle soorten drugs is gif, and I like it. :likken:

Zelfs eten is gif.

Gelukkig dat we nieren en een lever hebben, enz........

Maar goed ieder zijn ding, laten we respect hebben voor elkaar.................... :engel

 

mazzel, wsteb

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ik houd niet van wiet., ik grow het alleen maar, smerige rommel :P

 

Ik heb er al kilos van opgerookt en nu dikke long emfyseem, dus nu vind ik het rotzooi. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt eraan je weet zelf het best of je wiet die je ooit bij een andere shop heb gekocht wel lekker vond. Zo ja, dan was het indd gewoon een shop met troep. En als je alle wiet die je ooit hebt gerookt niet lekker vind dan ligt het aan jou, helaas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer je slechte wiet is te water curen ?

Benieuwd of de vieze smaak dan weg is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Ik vind het ook nogal vies, ik gebruik het eigenlijk nooit. Ik ben nu bezig met wat proberen te kweken en zowat alles gaat naar 2 mensen die het voor/tegen de pijn gebruiken dat ze hebben door reuma en kanker.

 

Ik heb wel dat als je het gewoon in bong of icebong doet dat het veel beter is, en probeer daarnaast wat te drinken dat een goede smaak heeft.

Wat ook heel erg helpt is om Smint Aardbei ervoor en/of er na te nemen, dat heeft namelijk echt héél veel smaak en in combinatie met wiet is het super lekker en verzachtend :)

 

Je moet zelf maar een beetje proberen wat voor jou werkt.

 

 

Groetjes,

 

Yukana

Edited by Yuki
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je wiet gewoon vies vind en je hebt al.meerdere soortjes geprobeerd .. doe het dan gewoon niet of zoek andere mogelijkheden om t te nuttigen..

 

Maar het is natuurlijk niet zo dat het moet omdat al je maatjes het ook doen en lekker vinden..

 

Ik lust geen mayo ook niet van yoghurt of net smaakjes .. wat doe je dan ? Juist niet eten dus.. hoe moelijk kan het zijn..

Het gaat echt niet beter smaken als k op het mayo forum gaat zitten

 

En aan de andere kant wees er blij om.. ik vind wiet wel lekker eigenlijk te lekker met als resultaat dat ik er veel geld aan op heb gemaakt.

 

Dus ja koop gewoon dat potje smint en vreet die gewoon leeg zonder joint

Share this post


Link to post
Share on other sites

okay , maar waarom gaat niemand in op het overduidelijke?

ik bedoel , come on ...KIWI KUSH?

Wat. De. Fok.

Het vermoeden dat aan deze kant van het eeldscherm bestaat , is dat het powerplant was met daaroverheen een spray met kiwi aroma.

Mogelijk zelfs gewoon banketbakkers aroma, helemaal ongeschikt om te verhitten boven baktemperaturen.

 

Er is nogal wat vage meuk op de markt gekomen als gevolg van het feot dat de Wietteelt nog steeds ten onrechte gezien wordt als een soort van grijze gedoogzone die je kan uitmelken als een koe

Brix, bedoeld om gewicht te verhogen NA OOGST

En dus ook de aroma shit die over commercieele wiet heen gaat , om in commercieele shops verkocht te worden , om nietsvermoedende goedbetalende touristen het land uit te jagen.

 

Zou er een legale status zijn , dan zou de markt zich gaan zelfreguleren, waardoor zelfs de meest commercieele shit beter zou zijn dan wat er nu aan meuk in de shops kan liggen

( vergelijk : Marlboro sigaretten ten opzichte van de fijnste onbewerkte tabak uit Zimbabwe, rechtstreeks bij de boer gehaald.Marlboro is een commercieel label van Philip Morris dat lekkere tabak met rommel mixt. Dat is een commercieele concessie aan kwaliteit.)

 

Tabak doodt mensen en is verslavend, maar door de legale status is er tenminste een gestandaardiseerd product in de handel dat behoefte bevredigt.

Wiet doodt niemand, maar is moeilijk te produceren zonder camouflage als topprioriteit te houden.

Als kwaliteit de topprioriteit zou mogen zijn zou er veel minder meuk met slechte inhoudsstoffen in de shops verkocht worden.

 

Kiwi Kush KLINKT als nep product.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je wiet gewoon vies vind en je hebt al.meerdere soortjes geprobeerd .. doe het dan gewoon niet of zoek andere mogelijkheden om t te nuttigen..

 

Maar het is natuurlijk niet zo dat het moet omdat al je maatjes het ook doen en lekker vinden..

 

Ik lust geen mayo ook niet van yoghurt of net smaakjes .. wat doe je dan ? Juist niet eten dus.. hoe moelijk kan het zijn..

Het gaat echt niet beter smaken als k op het mayo forum gaat zitten

 

En aan de andere kant wees er blij om.. ik vind wiet wel lekker eigenlijk te lekker met als resultaat dat ik er veel geld aan op heb gemaakt.

 

Dus ja koop gewoon dat potje smint en vreet die gewoon leeg zonder joint

 

Ik heb meerdere soortjes op, en vind Santa shiva wel het lekkerst. Je antwoord slaat nergens op, aangezien ik niet blow om stoer te doen, maar omdat ik het af en toe wel lekker vindt. Ik ben een newb (judge me) op dit gebied, en stelde alleen maar een vraag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals ik melde met een grapje maar als je van wiet wilt genieten is dampen ook zeker een vorm van genieten.

De smaak is spot on en je kan het effect goed sturen.

 

Shop word steeds slechter.

 

BFP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het nou dat onnatuurlijke rook inademen, of dat je de smaak echt vies vindt?

Dan heb ik meer begrip voor het laatste!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het nou dat onnatuurlijke rook inademen, of dat je de smaak echt vies vindt?

Dan heb ik meer begrip voor het laatste!

 

De smaakt is gewoon echt vies. Ik blow nu al een jaar, en heb bij meerdere soorten wietjes echt extreem genoten! Maar vond het gewoon raar dat dit de laatste keer al is. Ik heb wel eens met mentholtabak gerookt, en daar heb ik ook zéér goede ervaringen mee ervaren. Rook nu een polm jointje, en voel me hartstikke lekker. :)

 

Het is overigens dat ik totaal geen verstand van kweken heb. Wil wel de moeite ervoor doen om het te leren, maar zal geen idee hebben waar ik moet planten. Ben 18 en woon nog thuis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

koop zachte afghaanse hash, neem er een klein stukje van ( 1/5 wat je in een klein jointje zou doen), en roer het door hete melk, eventueel oopschenken met koffie.

 

als je de high voelt opkomen rook je een stukje hash

 

( weet zeker dat niemand in de shop je dat heeft aangeraden te proberen....ik gok erop dat je nu een nieuwe passie hebt ontdekt...veel plezier)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...