Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
El capitano

Beste Ervaringen Cocosvoeding

Recommended Posts

Goedemorgeee wie van jullie kan mij helpen de juiste bloei groei en booster en wortelstimulator voor coco brix te kiezen..aangezien het mijn eerste keer gaat worden op coco

Share this post


Link to post
Share on other sites

geperste bricks zou ik iig inwateren met canna cogr buffer agens

 

qua voeding heb ik gehoord dat veel fabrikanten gewoon hydrovoeding verkopen met een cocos etiket (is verder ook geen probleem). alleen canna en plagron hebben allebei een cocoslijn met een NPK (5-4-3) die anders is dan hun aarde- en hydrolijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan word het waarschijnlijk plagron ooit mee begonnen (aarde) goede ervaringen mee en mijn bricks komen ook van plagron af want ik heb gelezen dat die van bsn ofzo? Zoute bevatten waarop je alles naar zn gort helpt in het begin

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plagron heeft mooie spullen.

Ja die zouten verhalen??, heb daar echt m,n twijfels over, tenslotte waarom, heeft een fabrikant daar baat bij??

Mogelijk zijn die bricks voorzien van voeding, dat moet er op staan, en wel verstandig daar goed op te letten, ivm over voeden.

Cocos vind ik zelf erg prettig als toevoeging op aarde substraat, met wat extra toevoegingen van bijvb lavameel, of kleimineralen; dan heb je toch een beetje van beiden, en een bodemmilieu, en een luchtig en vochtvasthoudend grondje.

Pure cocos, lijkt me niet fijn; omdat het niet die eigenschappen heeft van een mooi grondje; eigenlijk een vrij innert medium, waar je waarschijnlijk het beste alleen met minerale voedingslijnen mee kunt werken; geen buffering en weinig bodemleven!

Share this post


Link to post
Share on other sites

GHE Flora Duo lijn. Of de GHE NOVA lijn. 2 toppers voor op COCO substraten.

 

Succes

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...