Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Elgay

Hoelang Nog Tot Oogsten? Critical Autoflower

Recommended Posts

Hey iedereen

 

Bij deze heb ik mijn eerste (medicinaal) kweekje lopend (voor eigen gebruik) en hier heb ik nu mijn autoflower staan. Maar ik heb de precieze datum niet van wanneer deze in bloei begon te staan. Ik gok dat deze nu al een 4 weken aan het bloeien is. Hierbij enkele foto's, en misschien kan iemand mij vertellen hoelang deze plant nog ongeveer te gaan heeft tot de oogst klaar is. Het gaat hier over een Critical autoflower van Royal Queen Seeds (link). Als meststof gebruik ik de bio reeks van plagron (Alga grow, Alga bloom) alsook Sugal royal. Het medium dat ik hier gebruik is Batmix met daarboven een kleine laag hydrokorrels omdat deze de plant minder snel laten uitdrogen. (Bron: Plagron)

 

Hier volgen enkele foto's:

2a8lt36.jpg

 

28037fb.jpg

 

30tt6jb.jpg

 

2u4u69d.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij als k t zo zie zou die inprincipe nog wel even mogen ...

Maar vind t wel een droevig plantje hoor denk dat er niet veel meer als 5 gr droog vanaf zal komen

T is dat t een auto is naar lijkt best veel op een revegende plant....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij als k t zo zie zou die inprincipe nog wel even mogen ...

Maar vind t wel een droevig plantje hoor denk dat er niet veel meer als 5 gr droog vanaf zal komen

T is dat t een auto is naar lijkt best veel op een revegende plant....

 

Wat is een revegende plant?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een plant die niet weet of hij nu moet bloeien of groeien...

 

Inprincipe onmogelijk bij een autoflower lijkt mij ondanks dat k nog nooit een auto heb afgebloeit..

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze zou ik zeker nog even wat tijd geven,ze maakt al wat nieuwe pistels.

Misschien wat meer kalium en flink wat zon,en voorkomen dat je pistels weer beschadigen door regen of aanraken.

Want ik zie genoeg beschadigte pistels,vandaar die armtierigheid.

Gewoon doorgaan voor zo lang mogelijk,en zorgen dat die nieuwe pistels blijven komen. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze zou ik zeker nog even wat tijd geven,ze maakt al wat nieuwe pistels.

Misschien wat meer kalium en flink wat zon,en voorkomen dat je pistels weer beschadigen door regen of aanraken.

Want ik zie genoeg beschadigte pistels,vandaar die armtierigheid.

Gewoon doorgaan voor zo lang mogelijk,en zorgen dat die nieuwe pistels blijven komen. ;)

 

Zal ik deze dan best wat meer Alga Bloom geven, deze heeft een NPK-waarde van 2-3-5 of heb je daar andere technieken voor?

 

Een plant die niet weet of hij nu moet bloeien of groeien...

 

Inprincipe onmogelijk bij een autoflower lijkt mij ondanks dat k nog nooit een auto heb afgebloeit..

 

Hij is allesinds verdubbeld in grootte sinds de bloeifase, maar ik zou het ook niet weten hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als er geen rot is ( dat zie je door plotseling stervende plaatjes die vanuit de toppen groeien, en een bijbehorende bruine kleur als je een top ietsje openbuigt bij een rot blaadje), dan kan je door bloeien tot bijna alle calyxen gezwollen zijn .en de meeldraden teruggetrokken in de calyxen.

 

een maand is een redlijke inschatting denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

als er geen rot is ( dat zie je door plotseling stervende plaatjes die vanuit de toppen groeien, en een bijbehorende bruine kleur als je een top ietsje openbuigt bij een rot blaadje), dan kan je door bloeien tot bijna alle calyxen gezwollen zijn .en de meeldraden teruggetrokken in de calyxen.

 

een maand is een redlijke inschatting denk ik

 

Aangezien iedereen ongeveer een maand zegt dan zal ik wijselijk dit advies volgen aangezien ik hier weinig ervaring in heb. En laten we hopen dat er maar snel wat grotere toppen aankomen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toppen zien er zeker nog onderontwikkeld uit dus laten staan zou ik zeggen. Als je kan koop een vergrootglas/microscoopje om de trichomen te bekijken om optimaal te oogsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...