Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Yuki

Hallo Ik Ben Yuki!

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik ben Yuki en ik ben een 'long time lurker, first time poster'  en ik stel me even voor.

Ik kijk al bijna een jaartje mee op het forum, en heb veel dingen gezocht, en daar ben ik ook veel uit wijs geworden.

Dacht dat ik maar is een account ging aanmaken zodat ik ook een beetje kan meepraten in de community en dingen kan vragen waar ik zelf niet kan uitkomen. Of om mensen te helpen!

 

Een paar maanden terug was ik bezig gegaan met het ontwerpen voor een micro kweek 'hok' voor 2 tot maximaal 4.

Toen kreeg ik een oude kapotte grote koelkast en heb ik die omgebouwd met ventilatie erin en zelf gemaakte koolstoffilter die het prima doet.

 

Tuinieren is ook mijn hobby, dus dit leek me ook wel wat en het gaat tot nu toe super goed en gezond met waar ik nu mee bezig ben.

 

 

Dit is het wel zo'n beetje, als er vragen zijn van wat ik precies gebruik of andere vragen beantwoord ik die graag :)

 

 

Groet,

 

Yuki

Edited by Yuki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom! Ook voor mij is het schrijven hier nieuw na maanden lurken.

Ga je ook wat kweekverslagen maken? Denk ik wel over.

 

Have fun!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom! Ook voor mij is het schrijven hier nieuw na maanden lurken.

Ga je ook wat kweekverslagen maken? Denk ik wel over.

 

Have fun!

 

Ook welkom Lavender!

Nog geen idee, misschien dat ik een online versie voor op het forum bij m'n volgende kweek ga bijhouden.

Ik hou het nu wel alleen bij in een logboek voor mezelf zodat ik kan onthouden en kijken wat ik heb gedaan of er veranderingen zijn etc etc, en ik zou iedereen aanraden om dat te doen, het maakt het op den duur alleen maar makkelijker.

overigens hou ook een (soort van) logboek bij voor al m'n planten, van aardbeien tot mijn appelboom!

 

Ik las net jou introductie post, en ik heb hetzelfde gedaan als jou met gewoon de 1e keer in de grond poten(wel eerst ontkiemt). Ik had zaadjes gekregen van een website die ik mee had geholpen met de beveiliging ervan, en dacht ik stop ze gewoon in de grond en kijken wat er gebeurt.

Ik kijk uit naar je verslagen en foto's!

 

Kweek je binnen of buiten? En zou je wat kunnen vertellen over hoe je wilt kweken en wat je gaat gebruiken etc?

Sorry voor de vragen maar ben gewoon benieuwd wat een andere 'beginner' gaat gebruiken en hoe hij ertegen aankijkt :). Als je dat niet wilt zeggen i.v.m privacy redenen snap ik dat volkomen!

Veel succes met je planten!

 

Groet,

 

Yukana

Edited by Yuki
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

Ik kweek buiten. Ontkiemen in een propagatortje doe ik binnen. Als zaailing naar buiten, maar in een kasje van dun plastic zeil. Open als de zon schijnt, dicht bij regen. Kasje heb ik inmiddels al verhoogd met electrabuis, zoveel mogelijk open, bij regen half dicht, 's nachts helemaal.

Heb nu wat autoflower staan (BB en WW) en gewoon fem. zaad, een amnesia haze en douce nuit van french touch. In een mix van kokos en bemeste aarde en ik voed bij met de alga reeks van plagron en wat beendermeel en bloedmeel van ecostyle.

 

Zal de foto's eens van de phone op de pc zetten en kijken hoe ik ze hier kan posten.

 

Veel plezier ook met kweken :dope:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...