Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Heisenbergg

Autoflower Zadenkweek

Recommended Posts

Vrienden van het forum, ben dit jaar begonnen met zelf kweken en ik moet zeggen het is nog leuker dan verwacht. Ik ga er na dit jaar ook zeker mee door... zit zelfs te twijfelen om zo'n compleet kweektent te kopen. Het leek me daarom ook wel gaaf om eigen zaad proberen te kweken. Ik zal dit ook wel bijhouden in mn lopende verslag waar ik ook de femi auto's en de hollands hope guerilla in bij hou.

 

Maar voor de zadenkweek heb ik Big Devil XL regulier van growerschoice besteld. Dit omdat het een redelijk grote autoflower soort is en het schijnt dat er redelijke toppen aankomen. Ik ben nog een beginner, en student met weinig budget, en het plan wat ik nu in mn hoofd heb is: gewoon alle 5 bij elkaar zetten en zien wat er van komt. Ik weet ook wel dat je kan selecteren op eigenschappen, stuifmeel opvangen etc. maar het lijkt me vooralsnog iets te ingewikkeld.

 

Wat ik al zei, het is meer iets om ervaring op te doen, en zal leuk zijn als ik wat zaden voor volgend jaar kan fixen..

Ik heb trouwens gelezen dat je soms wel 500! zaden aan één plant kan over houden, ik ben met 100 al zeer tevreden;)

 

Iemand tips, ervaring?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stuifmeel zou je moeten opvangen. Zet je een man naast 4 dames dan heb alleen maar zaad en geen wiet.

 

Dus mannetje apart zetten daar stuifmeel afhalen en dan enkele topjes insmeren. Zo houd je veel wiet over en honderden zaden.

 

Iig veel succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stuifmeel zou je moeten opvangen. Zet je een man naast 4 dames dan heb alleen maar zaad en geen wiet.

 

Dus mannetje apart zetten daar stuifmeel afhalen en dan enkele topjes insmeren. Zo houd je veel wiet over en honderden zaden.

 

Iig veel succes!