Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
smellowmellow

Laughing Buddha 41Ltr Smarts

Recommended Posts

High all!! Na een gele tent ondertussen waarvan ik niet weet hoelang ik het kan rekken toch maar de nieuwe ronde in het kleine tentje.. Gister de zaden binnen gekregen van Barney's Farm. (Ben goed tevreden over hun zaden)

 

Gelijk maar ontkiemt en vanmiddag vertoonde alle zaden hun welbekende witte puntje, dus deze gelijk maar in de zweltabletten gedaan.. :)

 

Hoop ze met 2 a 3 dagen boven te hebben, dan over in 3,6 ltr met een lightmix... En als de tijd daar is in de GL80L met de 41 ltr's, 2 stuks per pot.. niet veel anders dan het rondje blueberry gum's..

 

Voeding gaat de sulfos gold weer eens worden.... Canna ligt eruit.. Sulfos toch een veel betere ervaring mee!!

 

Deze ronde toch nogmaals de scrog. Dat bevalt me best!

 

Laat ik deze ronde hopen op wat beters dan de laatste.. Maar dat zal wel goedkomen!

 

Smell Y'all later!! :wave:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes weer Smellow!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes! Heb hier nu ook net Laughing Buddha in de weckpot, goed wietje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx beide!! We gaan wel weer zien wat het word.. :)

 

Laat ze eerst hun kop maar eens boven de grond steken!! ":P

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 van de 10 boven, dus kan nog geen dagen tellen..

 

Ze zullen wel ongeveer 4 weken voorgroei gaan krijgen, de grote tent toch maar besloten om niet dit weekend maar de volgende om te halen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit topic gaat het niet overleven, de buddha's plegen zelfmoord. word toch wat anders uitzoeken

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 1/2 overleven het... word toch een ander uitzoeken.. :) Dus dan dit keer toch maar de Crystal M.E.T.H.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde... Die had ik graag zien knallen :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker zonde sens!! :) Maar ja, doe er ff niks aan... komt een rondje Vanilla kush aan.. :) dus de topic-titel is niet echt up to date meer.. hahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand nog een idee waar ik 41 liter smarts kan krijgen.. aangezien de fabrikant niet meer leverd? (kom er 1 tekort)

Edited by smellowmellow

Share this post


Link to post
Share on other sites

duuhh.. maar het loopt nog.. er is een pot vrij.. :P

 

De mainline ligt plat.. :)

Edited by smellowmellow
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, alle dames staan dus in de grote tent.. :) 9 stuks... had ff weinig tijd... dus ze hebben wel wat weken voorgroei gehad... klein gehouden, weinig water en licht. Sinds een week in de tent... En ze gaan gelijk knallen. van het weekend echt het netje erin... anders gaat niet goed... vanaaf wel ff naar de kapper... al hebben er 3 van de 9 zichzelf al getopt.. :P foto's volgen ook van het weeknd ff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planten die zichzelf toppen? Dat is weer eens wat nieuws...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, knallen.. .:) ze staan er net 2 weken in.. en ze gaan als een malle. Heb wel 2 dames met platte stengels? Iemand enig idee? Kom btw denk ik nooit meer van de sulfos af.. :) Van het weekend de klok om en de lamp wisselen..

 

gallery_41643_18255_1101248.jpg

 

gallery_41643_18255_1154003.jpg

 

gallery_41643_18255_594233.jpg

 

Smell Yáll l8r

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die platte stengels is iets genetisch denk ik, heb het al een aantal keer voorbij zien komen in de outdoor-sectie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ziet er ook gewoon vaag uit.. lijken wel 2 stengels naast elkaar maar dan vast aan elkaar... Jammer dat het niewt duidelijk op foto is te krijgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...