Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Summerbreeeze

Even Voorstellen

Recommended Posts

Hallo forumleden!

 

Ik zwerf al een tijdje rond op deze forum en ik ben er op geattendeerd mij toch even voor te stellen.

 

My name is summerbreeeze en kweek puur als hobby om mijzelf en mijn buddy's te voorzien van schone wiet.

 

Ik ben sinds kort mij aan het verdiepen in de medicinale kracht van deze plant. Zeer interessant !!!

 

Mijn hobby's zijn verder muziek, vakanties, goede tv-series en films bekijken, interesse in domotica..etc etc

ik ben zeer leergierig en wil graag leren uit mijn eigen ervaringen , maar zeker ook van andermans ervaringen. Wiel hoeft tenslotte eniet lke keer weer uitgevonden te worden..

 

Ik ben iemand die eerst gaat zoeken of iets al eerder is gepost en wat daarop de reacties zijn(wat natuurlijk van jullie ook verwacht word haha)...soms kan ik urenlang jullie forum doorspitten en kweekverslagen lezen...

heerlijk! Het is wel veel filteren en de rode draad er uit zien te halen..Laat ik het zo zeggen, ik neem niet zomaar iets voor 'waar' aan!

 

Ik hoop nog veel van dit forum te kunnen leren en dan bedoel ik dus eigenlijk te leren van de ervaringen van de forumleden!

 

Kortom : ik ben blij dat deze forum bestaat ! Chapeaux voor jullie opzet en invulling hiervan!

 

 

Summerbreeeze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel succes hier op het forum summerbreeze ;)

 

Zelf je eigen plantjens zetten is altijd wijs voor iedereen ;)

 

Nog veel leesplezier ;)

 

En ook kweekplezier ;)

 

Grtjs DonRoberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom en succes zat te leren hier en vooral zat info in de topics

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...