Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wietkop

Vraagje Sannies Webshop

Recommended Posts

beste medewietliefhebbertjes,

misschien hoort deze vraag ergens anders thuis, maar nu vind ik niet op de website van sannies wat er gebeurd met je pakket als je niet thuis bent op het moment van aflevering.

heeft iemand dit al meegemaakt?

vriendelijke groeten wietkopmans

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaadjes gaan door de brievenbus. Grotere pakketten krijgen de zelfde behandeling als elk ander willekeurig pakket. Wat is je zorg in deze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel ik heb eens proberen een lamp te bestellen op eugarden ofzo iets, maar kon geen vrijaf krijgen van het werk wanneer er geleverd werd, hierdoor heb ik betaald voor een lamp die ik nooit ontvangen heb,

nu vroeg ik mij af of ze bij sannies dan wel gewoon je pakket naar de bpost ofzo brengen als je er niet bent

Share this post


Link to post
Share on other sites

pakketpost wordt bijvb aangeboden door TNT post.

Meestal 2 keer en dan, gooien ze een bericht in de bus, dat je het kan afhalen bij een TNT postlokatie in de buurt.

Vind het vrij kwalijk wat je overkomen is, heb je niet gereclameerd??

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnt leverpost ok bedankt dan ga ik even opzoeken of der zo eentje in me buurt is bedankt :D

wel ik belde de koerierdienst voor mijn pakket met lamp en die waren echt volledig in discussie aan het gaan met me dat ze me gebeld hadden om te verwittçgen en 2 emails gestuurd hadden, ik heb nooit een e-mail gekregen (ik checkte 3x per dag ook de spambox enzo) om nog maar helemaal te zwijgen van het gesprek dat we zogezegd hadden over de telefoon.

danmaar die zekere kees opgebeld om te vragen of ik nu mijn geld kwijt was.

Kees kwam erg relaxed over en zei dat hij hem nog niet teruggekregen had, en dat ie me zou bellen als dat wel zo was, dan moest ik maar gewoon opnieuw verzendingskosten betalen en dan zorgen dat ik wel thuis was op het moment van levering, maar tot op heden nooit mijn lamp ontvangen. 50euro die ik evengoed aan slechte wiet kon gespendeerd hebben :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb toch de hele rotzooi voor mijn volgend plantje besteld bij sannies,

alleen laat ik mijn pakketje bij mama bezorgen omdat ze meer thuis is dan ik, jammer dat ik daar geen hpsjes kan laten leveren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon die hps bij een fatsoenlijke winkel kopen, die gewoon met post nl of iets dergelijks verzend.

 

Woon je in België of Nederland, aangezien Sannies shop meende ik niet meer binnen Nederland verzend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik woon in België, en ja ik dacht ook zoietz gelezen te hebben op hun website geen zaden geloof ik.

anyways gisterenavond 22h heb ik besteld en een overschrijving gemaakt, dus ik vermoed dat mijn bestelling morgen wel zal verwerkt zijn :D

en in verband met die hps-lamp waren er ook verschillende forumleden tevreden over die webshop, het is waarschijnlijk vooral GLS hun fout, alleen vind ik het wel maar een beetje sneu dat die kees mij belooft contact op te nemen met me als hij het terugkreeg en dan niets meer laat weten. laat ons maar gewoon hopen dat jullie politici terug op het rechte pad geraken, dan kan ik met de fiets naar de heksenketel om daar een zwaar overpriced lamp te halen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt running water voor de link maar zal dit toch maar tegen de winter kunnen gebruiken in verband met temperatuur in mijn appartement dus denk ik eraan gewoon te wachten tot ik nog eens naar amsterdam of haarlem ofzo ga en dan gewoon naar de growshop te wandelen :D

ben overigen heel erg tevreden over sannies webshop, de verwerking van de storting van de bank dduurde wel even maar vanaf dit in orde gekomen was, had mijn mama de bestelling de volgende dag al in ontvangst genomen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik iets bestel betaal ik maar 1 keer verzendkosten, een product word toch minimaal 2 x aangeboden door een bezorgdienst? of zie ik het helemaal verkeerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

laat het gewoon op je werk bezorgen, zeg dat het een fotocamera is

 

er zal heus geen sticker met 'WIETLAMPEN' op het doosje zitten

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...