Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Crimson Fart

Aflevering 01: Tinny In De Sneeuw

Recommended Posts

Hi Wietforum,

 

 

Om met de deur in huis te vallen:

Dag 52 zichtbare bloei

 

gallery_44813_18236_2973513.jpg

 

 

Ben hier al even te gast en het werd dus eens tijd om te registreren. Hierbij volgt ook meteen mijn eerste microkweekje.

Heb een paar zomers geleden het al eens buiten geprobeerd, maar binnen is het toch net iets anders.

Ik moet zeggen dat de aflevering wel bijna op z'n einde zit maar daar gaan we het er niet voor laten.

 

Genetica: Breeders Choice-Mad Kush (WWxHerijuana) x Pre98 Bubba Kush

Opstelling:

 

2x55watt Tneon

150m3 Can-lite, deze werkt in combo met een Pc-fan

Bac bloei en Pk-booster

Buffertabletten en myco

Lightmix van GL omdat ik op maat wou voeden

Guano

 

Dit was op dag 43:

 

gallery_44813_18236_4388852.jpg

 

gallery_44813_18236_2300779.jpg

 

Zoals jullie zien staat ze erg donkergroen, denk dat ze wat te veel N heeft gekregen van de tabs en Guano ? Ik ben dan ook al even gestopt met Bac Bloei omdat hier ook veel N in zit blijkbaar( 6:5:6), ze hebben de laatste weken dus enkel PK gekregen. Rode bladstelen komen van te koude temps

 

gallery_44813_18236_522298.jpg

 

gallery_44813_18236_1792963.jpg

 

Ondertussen zitten we al op dag 54, zal later wel nog wat pic's posten.

 

Als er vragen zijn, stel ze gerust

Edited by Crimson Fart

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkere toppen heb je daar staan!

Ze hebben wel wat last (gehad) van te natte voeten, een aantal bladeren zijn bol getrokken.

Ben je inmiddels al gestopt met voeden?

 

Succes nog eventjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Huff en Bosrand..

 

Scrogge zonder net. Denk dat ik er wel meer afhaal wanneer ik netjes scrog maar gewicht maakt me zoveel niet uit, met wat ik hier afhaal kom ik toch 3maandjes toe. Zoveel rook ik niet, het kweken ervan is leuker.

 

Die bolle bladeren bevinden zich enkel aan de buitenkant en die zijn er omdat sommige toppen tegen de wand van de kast zitten bij het sluiten van de deur ;)

Heb een Tensio aangeschaft om niet te nat te gaan maar die doet eigenlijk al 2 maand geen ruk meer. In het begin dat ik em gebruikte werkte ie' perfect maar nu niet meer. Heb hier op het forum al gelezen dat ik niet de enige ben :innocent:

Edited by Crimson Fart

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wikkel om de schroefdraad van de tensiometer eens wat teflon tape, dan de buis goed afvullen en de kop er weer op draaien.

Ik heb voor mijn kamerplanten hier 2 blumat tensiometers in gebruik, die het beiden nu al ongeveer 1.5 jaar het goed doen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk een Tneon kweekje, Kan ik een beetje vergelijken met mijn kweekje.

Want ik heb er nu 4x55 wat boven hangen.

Maar zie ik dat nou goed? zijn de zijkanten van de lamp naar binnen gebogen?

gallery_44813_18236_4388852.jpg

Ik heb die bij mijn lampen wat naar buiten gebogen om een groter oppervlakte van licht te voorzien.

gallery_44142_18133_1028426.jpg

Ik ben benieuwd wat de opbrengst is, good luck :tu

Greetzzzzzz Rockfort

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bosrand: Ga ik zeker is proberen, zal laten weten of ie' het opnieuw doet. Met voeden ben ik al even gestopt, laatste 2 weken heeft ze eenmaal bacto gehad en voor de rest enkel water. Hopelijk komt de herfst eraan, timer staat ondertussen ook al een paar dagen op 11/13

 

@Rockfort: Dat heb je goed gezien, had ik niet eens opgemerkt. Van de Tneon-kap heb ik wel een 2-tal cm afgesneden omdat ie er anders niet inpaste, zoals je al kan zien hangt ie er net tegen.

Qua opbrengst, heb ik geen idee, ik ga uit van 0.5w, met meer ben ik altijd blij, we gaan het zien :D

 

Ze zit nu op dag 55, zal morge wat pics droppen, ze is aan haar 2e bloei bezig. Ik heb gistere de trichs gecheckt en die lieten al wat amber zien. Ze heeft wel nog een weekje te gaan, onder Tneon duurt het altijd wat langer.

Edited by Crimson Fart
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

UpdateTijd:

 

 

Dag 57

 

gallery_44813_18236_6757924.jpg

 

gallery_44813_18236_1514027.jpg

 

gallery_44813_18236_3024642.jpg

 

gallery_44813_18236_601972.jpg

 

En nog eentje voor af te sluiten:

 

gallery_44813_18236_2442170.jpg

 

Niet veel te melden, haar tijd zit er bijna op. Vandaag de trichs gecheckt, maar nog niet veel amber. Ze krijgt dus nog enkele dagen voor ik haar :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou haar nog een weekje spoelen zodat de bladeren lichter worden, daarna droog laten trekken en dan knippen.

Maar zo te zien staat ze aardig nat, bol hangende bladeren.

Wacht even tot er bruine trichs zijn, dan heb je een super lekker wietje.

 

Greetzzzzzz Rockfort

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben van plan om haar nog een aantal dagen te laten staan, ik ga voor dat knock-out-effect :yummy:

 

Het zijn vooral die bladeren vooraan die bol staan van tegen het deurtje te zitten, wil haar zeker niet te veel geven nu ze bijna op haar einde zit. Ik geef haar nog een dag of 5.

 

Iemand die een gokje ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met 25gr ben ik al een tevree man, maar het zou natuurlijk mooier zijn als dat het dubbele zou zijn :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...