Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Noorderling74

Half Maart Begonnen En Nu Vol In Bloei! (Fully Natural!)

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Als newbie hier even een korte voorstelronde;

Ik rook inmiddels al zo'n 25 jaar en vorig jaar mijn eerste ''try out' gehad met Autoflowers (NL en WW) in mn tuintje en dat beviel goed. Ik had toen 5 zaadjes NL (WW was een kadootje bij de bestelling). Alle 5 opgekomen; 3 hebben het uiteindelijk overleeft...(2 anderen stonden in vaste grond....slakken)

 

Vorig jaar (2014):

gallery_44792_18227_2067488.jpg

 

gallery_44792_18227_2954917.jpg

 

gallery_44792_18227_2146936.jpg

 

gallery_44792_18227_743469.jpg

 

2015:

Zaadjes van de planten van vorig jaar uit de koelkast. Geleerd van vorig jaar en nu dus alles in bakken (40 liter/Action 6,95) in combi met mini-plastic-kasjes (Intratuin 2,-) als "deksel" op deze manier houd je de plant beschermd tegen vanalles en nog wat. Ik doe alles (net als vorig jaar) fully natural; dus geen voeding! (universele potgrond...ja echt!)

Half maart begonnen met ontkiemen (binnen) en ze een beetje groter laten worden en dan begin april naar buiten:

gallery_44792_18227_2760067.jpg

 

Bij het groter worden van de plantjes heb ik de plastic kapjes mbv stenen onder elke hoek elke keer weer wat hoger gezet als de plantjes erom "vroegen" ;)

 

Uiteindelijk half mei 2015 stonden de dames er al goed bij!

gallery_44792_18227_3187083.jpg

 

gallery_44792_18227_2703417.jpg

 

De grootste:

gallery_44792_18227_961164.jpg

 

De dikste:

gallery_44792_18227_122937.jpg

 

Begin juni 2015:

gallery_44792_18227_89328.jpg

 

gallery_44792_18227_871642.jpg

 

De grootste:

gallery_44792_18227_708831.jpg

 

De dikste:

gallery_44792_18227_1760208.jpg

 

gallery_44792_18227_159656.jpg

 

gallery_44792_18227_384640.jpg

 

En dat zonder aparte aarde, voeding en weet ik allemaal nog meer voor trucjes. (ik ben van mening dat je BUITEN NIET moet voeden aangezien elke dag qua zon en temperatuur anders is en daar moet je niet als mens gaan ingrijpen met 'onnatuurlijke' trucjes om maar meer en meer te krijgen....) Een bodybuilder ziet er immers ook goed uit, maar is ondertussen erg vatbaar voor ziektes...

Kortom: laat buiten de natuur zn werk doen, dan word je vanzelf beloond (maar ja, dat is mijn bescheiden mening... ;)

 

Binnenkort meer (fotos)!

Edited by Noorderling74
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er fantastisch uit!! Zeer benieuwd of mijn vorige week ontkiemde Northern Lights ook zo'n knoepert wordt. Zou eigenlijk niet zo praktisch zijn, want er komen te veel mensen voorbij mijn tuintje.

 

Ruiken ze sterk, die struiken van jou?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen als het windstil is en je staat er zo'n meter vanaf (of je loopt even langs) dan komt er wel een walmpje af, voor de rest valt het best wel mee.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit zijn dus white widow autofolowers als ik het goed lees?

ik schuif aan, ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had vorig jaar AF White Widow en Northern Light...heb ze alleen gemengd in de koelkast gestopt...yep, stupid...I know...;) Maar het zijn twee soorten gezien het verschil in blad en opbouw/vertakkingen. Ze zijn dit jaar wel huge en kunnen nu mooi afbloeien in de warmste periode.

Edited by Noorderling74

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top!

 

Mooi bezig man, zijn wel wat gestrekt door het weinige licht in het begin van het seizoen, maar zien er verder echt goed uit!

 

Van waar komen de zaadjes? RQS?

 

Veel succes, alvast! ik volg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad mooie planten! Ze zijn zo groot omdat er ook wel enige strek te bespeuren valt.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor alle reacties. :)

Ik heb even een update van hoe de dames er vandaag bij staan:

(gelukkig kon ik de dames binnen zetten met rotweer)

 

gallery_44792_18227_6512.jpg

 

gallery_44792_18227_201554.jpg

 

En inderdaad, het zijn nogal "strekkers", ach maakt mij niet uit... ze staan lekker buiten en hebben alle ruimte en tijd (en meer en stevige vertakkingen... ;)

gallery_44792_18227_267310.jpg

 

Dikke Bertha hieronder was nogal een gesjouw.... en heeft daarom wat buitjes met hagel meegemaakt, but she's doing just fine! :)

gallery_44792_18227_574384.jpg

 

De duidelijk andere strain, die al wat verder is:

gallery_44792_18227_643063.jpg

 

gallery_44792_18227_572308.jpg

 

gallery_44792_18227_8025.jpg

 

en nog even een groepsfoto:

gallery_44792_18227_634772.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wauw... Dat zijn een paar mooie dames. Ben erg benieuwd naar het resultaat. Ik kijk ff mee als je het niet erg vind. 😄

 

Er schijnen weer wat zonnige dagen aan te komen, dus lekker doorbloeien.

 

Grts, vensterbank

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat worden mooie lange/slanke toppen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je stopt de planten in potten maar zegt daarna wel dat de natuur zijn werk maar moet doen.

En hoe kom je erbij dat een bobybuilder erg vatbaar voor ziektes is?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ze ook het liefst vol in de grond gehad, maar het gaat me dan toch te ver om mijn plantjes "natuurlijk" te laten opvreten door slakken. En die uitspraak over bodybuilding moet je zien in combi met anabolen etc. (onnatuurlijke toevoegingen), maar zoals ik eerder aangaf; 'dat is mijn bescheiden mening' ;)

Dus niet te snel gaan bashen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je stopt de planten in potten maar zegt daarna wel dat de natuur zijn werk maar moet doen.

En hoe kom je erbij dat een bobybuilder erg vatbaar voor ziektes is?

 

In meeste gevallen is een 'bodybuilder' (aannemende dat die androgene anabole steroïde neemt) ook zeker vatbaarder voor ziektes. Dit komt door onjuist gebruik, verkeerde hoeveelheden/verhoudingen. Helaas is dit niet aantoonbaar in onderzoeken omdat er simpelweg gewoon weinig wordt onderzocht op gebied van Androgene anabole steroïden maar is het zeker te zien op verschillende 'bodybuilding fora'

 

OT: ik blijf dit logje zeker volgen! Ben benieuwd naar het resultaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ze ook het liefst vol in de grond gehad, maar het gaat me dan toch te ver om mijn plantjes "natuurlijk" te laten opvreten door slakken. En die uitspraak over bodybuilding moet je zien in combi met anabolen etc. (onnatuurlijke toevoegingen), maar zoals ik eerder aangaf; 'dat is mijn bescheiden mening' ;)

Dus niet te snel gaan bashen :)

 

Ik bash niet hoor maak je maar niet druk. Maar vond deze twee opmerkingen beetje apart.

AAS ge(mis)bruik is zeker niet gezond, maar ook al wordt dit veel gebruik in de bodybuilding, staat het hier wel los van.

 

Ontopic: In pot bijvoeden is niks mis mee en zeker niet onnatuurlijk. Maar ieder zijn ding natuurlijk. Succes in iedergeval.

Edited by Boefje030

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben het wel eens met boefje030 eventueel bio bijvoeden natuurlijker kan eigenlijk niet(behalve dus volle grond). Maar ze staan er mooi bij en zeker al groot voor de tijd van t jaar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelfs de natuur kan wel een helpende hand gebruiken af en toe.

Leef je dan helemaal bio? Bij alles wat je eet en drinkt / tot je neemt?

Alles recyclen en wat overbodig is de deur uit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol...nee ik leef niet helemaal bio, maar leek me wel een uitdaging om dit jaar gewoon lekker makkelijk te gaan en de dames hun gang te laten gaan. Volgend jaar misschien even de pepsi-proef; helft met en zonder voeding ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké. Ja vind jou mening wel een goede daar niet van. Maar dames lusten altijd wel wat. Zeker in de bloei. Neem aan dat het voor het roken is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voeding is niet schadelijk of vies ;)

Net als Anabolen, het mannelijk hormoon "testosteron Enanthate" word immers door het lichaam aangemaakt, overigens word ook MDMA aangemaakt in je lichaam.. just saying ;)

 

Overigens vind ik dat je plantjes er bijzonder mooi bij staan, keep up the good work :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voeding is niet schadelijk of vies ;)

Net als Anabolen, het mannelijk hormoon "testosteron Enanthate" word immers door het lichaam aangemaakt, overigens word ook MDMA aangemaakt in je lichaam.. just saying ;)

 

Overigens vind ik dat je plantjes er bijzonder mooi bij staan, keep up the good work :showoff:

 

Dat het hormoon testosteron wordt aangemaakt klopt, Enanthate is de ester die de opname vertraagd en dat je daarom maar 1x PW hoeft te prikken. Het punt is dat als je zelf je lichaam extra Testosteron toedient ( in welke ester dan ook) je je eigen aanmaak van je lichaam plat legt na een bepaalde tijd (mits je er niet iets tegen zet, HCG bijv en aan het eind van de kuur Nolvadex/pregnyl). Dus puntje bij paaltje komt het erop neer dat Testosteron is welke mate dan ook wel degelijk schadelijk is voor het menselijk lichaam, dat een groot deel van de mensen het niet merkt of niet geloofd is wat anders.

 

Sorry topicstarter voor het vervuilen van je kweekverslag.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...