Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Joppiesaus

Autoflower: Groei/bloei Of Beide?

Recommended Posts

Ik heb sinds een paar weken mijn allereerste kweekje ooit opgezet.

Het betreft AK-47 auto.

Ik heb groei en bloei gehaald, ze hebben enkel nog maar groei gehad tot nu toe.

Nu is mijn vraag of ik al bloei mag toedienen, omdat ik al aardig wat haartjes bij de noden zie zitten.

Moet ik dan stoppen met het geven van bloei, of mag ik BEIDEN TOEDIENEN?

 

Op deze link zijn 2 afbeeldingen te zien zien:

 

http://imgur.com/a/KOtDe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zet je je plantjes niet buiten ? Je kan op het internet zoeken naar voedingschema's. Je hebt er verschillende maar zoek gewoon naar die vanwelk merk je het hebt gekocht. http://plantandflower.be/index.php?main_page=page_2&language=nl

Op die site vind je er enkelen; zoals die van Plagron, Biobizz

 

 

Ik kan fout zitten hoor maar ik vind je plantjes vry gestrekt en lang voor een autoflower, zeker omdat ie normaal gezien de eerste 3-4weken vd bloeiperiode ook nog groeit. Ik zou ze alleszinds buiten zetten.

 

Fully b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zet je je plantjes niet buiten ? Je kan op het internet zoeken naar voedingschema's. Je hebt er verschillende maar zoek gewoon naar die vanwelk merk je het hebt gekocht. http://plantandflowe...e_2&language=nl

Op die site vind je er enkelen; zoals die van Plagron, Biobizz

 

 

Ik kan fout zitten hoor maar ik vind je plantjes vry gestrekt en lang voor een autoflower, zeker omdat ie normaal gezien de eerste 3-4weken vd bloeiperiode ook nog groeit. Ik zou ze alleszinds buiten zetten.

 

Fully b

 

Ze staan niet buiten omdat we dachten dat het beter is om ze binnen te laten staan aangezien het daar altijd boven de 20 graden is.

Nu is het weer toevallig prachtig de laatste dagen, maar het is ook flink storm geweest dus ben blij dat ze niet buiten hebben gestaan! :)

 

Ze staan ook maar in 6l potten ipv 12 (aangeraden).

Ik vind dat ze toch al aardig groot zijn, dus vind het niet zo erg dat ze in deze potten moeten blijven staan.

In de tuin kan in ze namelijk niet zetten, het zou desnoods ergens in het bos ofzo moeten.

 

Is het erg als ze in deze potten blijven staan? Ik ga over een weekje overschakelen van groei- naar bloeivoeding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze krijgen waar ze nu staan te weinig licht, ze zijn zoals Fullybaked al zegt nogal gestrekt.

Zoek een mooie plaats buiten met veel zonlicht.

 

Zou je je foto's op het forum willen uploaden, dan blijven ze na een tijdje ook nog zichtbaar. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeetje gebruik een ventilator nooit constant erop richten altijd er langs en dat stokje maakt hem alleen maar zwakker stilstaande lucht wil je niet hebben,

Groei ook voor het raam en ze doen het beter dan vrienden die ze buiten hebben staan ivm met temp buiten traag gaan ze dan ik had na 30.dagen een plant van over de 50 cm is nu 60 ook een automaatje na 3 of 4 weken halfe dosis bloei voeding geven en dan langzaam opbouwen

Groei heb je bijna nooit nodig bij autos met voor bemeste aarde

Autos beginnen met een licht mix bijvoorbeeld en niks erbij aanvoeding hadden ze meer vingers per blad gehad ,

 

En nooit water bij de stam !

 

Beste is van ondere of afwissellen

 

Bij mij staan ze wel in een 12 liter pot dus worden ze groter,

 

Autos mag je nooit overpotten niet doen!@@!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...