Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mitsz van der Kamp

Oranje, Orange Bud, California Orange En Orange Hill Special

Recommended Posts

Dames en heren. Toen ik nog een klein Mitszje was, rookte ik vaak orange bud. Vond ik lekker, dus ik denk ik trek de stoute schoenen aan en maak er zelf wat van.

 

Nu kom ik tegen bij Dutch Passion:

 

- orange bud

- california orange

- orange hill special

 

http://www.dutch-passion.nl/nl/cannabis-zaden/product/orange-hill-special-gefeminiseerde-wietzaadjes/

 

Die laatste ben ik het meest door "gekriebeld", maar is er iemand in huis die ervaring heeft met het kweken van deze soorten?

 

Ik ben benieuwd naar de mate van strekken, voeding en uiteraard het effect er van.

 

Groetjes Mitsz

Share this post


Link to post
Share on other sites

K heb de ob van dutch passion gehad vond t een vrij simpele plant die wel een slokje lust strek viel best mee had m wel een keer getopt met een mooie volle plant als gevolg opbrengst was oo zeker goed.

Maar miste wel de zoete ob lucht van vroeger en de uitwerking was ook anders als dat k in mn geheugen had van vroeger.

 

Kortom een leuke plant om te groeien en bloeien maar als je opzoek bent naar de old school ob van vroeger is dit m niet

 

Suc6 met je zoektocht bem benieuwd waar je op uit komt

 

Suc6

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik..,

OB van DP, wilde ook de ouderwetse orange bud van vroeger weer eens proeven.

Ik kreeg herma's. (laten we dit fenomeen op de kweker :likken: , en 'omstandigheden' houden,ik kweektte met een ak47 en maple leaf bij 11 OB's),

maar het meest verraste me het formaat van de OB.

Wat ik me herinnerde was een compacte plant 60-80 cm, kleine dikke buds.Dat was rond '90-'95.

Deze blijven maar groeien als een sativa, + 1.20m in de kast met toppen.,, duurt lang om af te bloeien, opbrengst qua gewicht,minder als normaal.Smaak ok.

 

Het zoete zit er zeker wel in, maar het is niet de 'originele zoete kleine oranje topjes wiet uit 1993 :icecream: '.

 

p.s de zaadjes hiervan heb ik wel gruwelijke resultaten mee gehaald (en nog steeds...) omdat ik het type plantje nu een beetje ken.

4x toppen,... lekker mishandelen, volgooien met voeding ,aan het eind 3 weken regenwater, en dan als een zombie veel bladerige plakkerige topjes knippen.

Hou er altijd elke ronde wel 2 bij voor het lekker, 1 weckpotje..meurt als de hel.echt connaisseur wietje.

 

Ga zeker nog eens de orange hill proberen als ik weer 50% korting krijg ;), zaadjes zijn vrij duur vind ik

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je wel Ziggymasterz.

 

De Orange Hill is ook wat ik wil proberen. Binnenkort maar eens gaan voorselecteren. gewoon een aantal in de grond duwen en zien wat er gebeurt...

Edited by Mitsz van der Kamp

Share this post


Link to post
Share on other sites

...ik heb zojuist drie Orange Hill's tussen de De-Makeup gelegd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...