Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
henkknecht

Lichte Geur Met Can Lite 2000M3

Recommended Posts

Toch ruik ik een zeer lichte geur met de filter. Hoort dit zo? Het is alleen niet echt herkenbaar als wiet, maar toch hangt er iets.

 

1500m3 softbox

 

Op

 

2000m3 can lite, eerste draai. Maximaal gebruik 2x draai.

 

2x 600w

 

 

Dit is sowieso overcapaciteit, toch lijkt het me niet 100% lucht vrij. Zal er altijd luchtjes blijven voortbestaan inclusief koolstoffilter?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb precies het zelfde zit ook met een softbox 1500 en een can lite filter 2000 m3.

heb alleen een lampje meer k ruik ook zeker een geurtje na de zolder waar ik af blaas .

zelfs op de kamer ruik ik iets terwijl de tent echt vacuüm trekt .

Dit is ook mijn eerste draai op dit filter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb precies het zelfde zit ook met een softbox 1500 en een can lite filter 2000 m3.

heb alleen een lampje meer k ruik ook zeker een geurtje na de zolder waar ik af blaas .

zelfs op de kamer ruik ik iets terwijl de tent echt vacuüm trekt .

Dit is ook mijn eerste draai op dit filter

 

Tent trekt ook bij mij vacuum. Ik heb al de afzuig hoger gezet, maar blijf toch wat ruiken. Hopelijk word ik door dit geintje niet gepakt. Het is wel heel licht, hopelijk blijft het zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet de lite versie nemen, beter gewoon de zware versie nemen, er zijn al meerdere geweest met dit probleem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet de lite versie nemen, beter gewoon de zware versie nemen, er zijn al meerdere geweest met dit probleem.

 

 

Ik wou bij de growshop een standaard halen, maar hij adviseerde dat deze net zo goed was. Alleen dat je wat minder mee kan draaien. Ik wou al een 1500m3 standaard, maar op zijn advies werd het een lite versie. Ik nam wel voor de zekerheid nog 500m3 extra, dus een 2000m3. De planten zijn ook geen haze en dit leek me wel dat het volgende was. Helaas, heb ik weer hoor. Zou leuk zijn om zowel geld aan al die troep te hebben uitgegeven en meteen gepakt zou worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier hetzelfde probleem, heb ook een aparte geur in de garage en dit terwijl er geen geur uit de tent kan ontsnappen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ikzelf heb een 2500 m3 softbox en een 3500m3 can lite filter maar geen reuk buiten mm tentje.. filter wel hoog genoeg ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ikzelf heb een 2500 m3 softbox en een 3500m3 can lite filter maar geen reuk buiten mm tentje.. filter wel hoog genoeg ?

 

 

Kan niet hoger.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het zelfde probleem gehad met can lite toen eraf gehaald nieuwe gekocht dutch touch weer de laatste 3 weken geur overlast bij de uitblaas heb toen meteen nog een gekocht en die op de uitblaas slang gezet probleem was toen opgelost omdat die 2x gefilterd wordt :shifty: ik moet wel zeggen dat ik die geur overlast wel alleen met Amnees heb gehad andere soortjes nooit iets geroken. het is ook niet 100% wietlucht wat je ruikt maar en komen soms vlagjes mee waar je het wel aan erkend, je doet er goed aan om er op de uitblaas nog een te zetten als je met Amnees kweekt, voor de duidelijkheid voor de mensen die het niet snappen je duwt de afvoer lucht van binnen door de filter naar buiten dus andersom van wat je in je tent doet, werkt uitstekend !

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...