Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
autoflowers

Mijn Wietplantjes Doormidden, Hoop Dat Ze Het Redden

Recommended Posts

Net reed ik vrolijk naar mijn zeer goed verstopte guerrilla spot, met een doos mooie out door Afghaan van 30 cm hoog op het stuur, onderweg verloor ik het evenwicht en de hele inhoud lag op straat zonder kluit met nog een enkele wortel aan het plantje.

Ze ware bijna allen doormidden :(

 

Op de plek eenmaal aangekomen h ik EHBO toegepast. met een rietstengel de plantjes gestut en een rietblaadje de breuk verboden en met bramenwortels de plant aan de rietstengel gebonden.

 

Ik hoop dat ze er bovenop komen, ze waren er naar de valpartij zeer slecht aan toe. Uit rancune overweeg ik om vanavond10 White widows te bestellen om het verlies te compenseren.

 

Het gebied waar ik ze heb neergezet is ook het territorium van een nest reeën.

 

Om die op afstand te houden heb ik een bezweet t-shirt achtergelaten. Peper gestrooid en as. en geurstokjes er neergezet, hoop dat dit ze op afstand zal houden.

 

Maar het begin, afgezien van de fantastische ontdekking van de plek ging erg shit Nu moet ik weer zaden bestellen en opkweken. in totaal komen er 20 planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze het redden gaan ze een flinke achterstand op gelopen hebben vermoed ik. Zou voor alle zekerheid nog wat nieuw zaad bestellen en kiemen..

 

 

Of je t nu rookt of verkoopt, een zaadje zal niet snel duurder zijn als 2 gram toch? :vape:

 

Volgende keer even wachten met pilsen tot de plantjes staan :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoiets maar dan

 

Gratis zaadjes: White Widow

€ 0,00

 

 

3

 

 

Afghan Kush x Skunk - World of Seeds

Zaden per pakje 3 3 € 17,95 Besteld: 1 € 17,95

Critical - Royal Queen Seeds

Zaden per pakje 5 € 34,95 Besteld: 1 € 34,95

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk is in de geurilla sectie waar die jongens mee werken, je kunt beter voor wat robustere buiten planten gaan maat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naked Skunk 33 1/3

 

Soundtrack: Herbman Hustling van Sugar Minott

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de zaden al besteld, maar onthoud het voor de volgende keer. Wat ik belangrijk vind zijn maar 2 dingen: hoge opbrengst en hoog THC gehalte. Heb ook wel wat purples voor de grap erbij staan en je ziet een significant verschil met de rest, deze zijn nu al 1 meter hoog! en de white widos doen het ook niet echt slecht, wisselend, deze zijn wel gevoelig voor de juiste grond etc maar hebben langer nodig om aan te slaan dan de purple maar als ze eenmaal aangeslagen zijn doen ze het ook goed en worden dan erg sterk.

 

Heb ook amensia haze ovrgenomen, deze zijn volgens mij niet geschikt voor buiten en krijgen veelal 3 vingerig blad. Hoewel 2 planten in kleigrond het wel redelijk goed doen.

 

De skunk haze heb ik ook, nooit aan beginnen voor buiten is mijn ervaring, opbrengst is veel en veel te laag en de toppen blijven te klein.

Toch heb ik ze dit jaar ook maar die groeien niet goed mee.

 

Aghaan outdoor vind ik wel een prima plant voor guerrilla kweek helaas zijn de meesten dus doormidden, moet morgen even kijken hoe ze erbij staan, want eenmaal als ze plat liggen komen er heel snel slakken op af.

 

Ben benieuwd of alles goed gaat dit jaar. Heb zon8 soorten nu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...