Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tjappie21

Wing 1200 Kast Bijna Klaar

Recommended Posts

Hij staat lamp hangt er in

 

Net voor het eerst aangehad vind dat hij erg stil is.

Met de afzuigers allebij vol aan verder vind ik de kast er mooi uitzien alleen had hij hier een daar wel een extra Parker nodig om het geheel stevig te krijgen

Er zitten 8 passive gaten in mijn idee is om aan 1 kant van de kast 4 gaten met elkaar te verbinden met pvc buis 75 mm en hier op aan een 100m rucvon buis afzuiger met slang naar het raam toe. Verder wil ik de 2 uitblaas gaten op de kast met elkaar verbinden door middel van een slang en een t-stuk en deze in kamer er naast uit laten blazen. Verder nog een vraagje kan ik foto's via mijn iPhone posten.

Zodat ik mijn bedoeling goed uit kan leggen?

 

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me even aan het verdiepen in de active inlaat twijfel over een buis afzuiger

Of een softbox de buisafzuigers die er in zitten zijn

 

ventilator 1: G-tools 125 - 230/360M3 per uur schakelbaar inclusief geluidsdemper

ventilator 2: G-Tools 420m3 per uur met temperatuur gestuurde toerenregelaar en geluidsdemper.

 

Als ik dit bij elkaar optel zit ik aan 780m3

Hier de helft van zou 390 zijn wat is dan rendabel om

Te nemen buis of softbox?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soft box bromt minder. Heb je ook geen geluids demper nodig.

Ik heb dan zelf ook een kast wel wat kleiner maar ik draai met een softbox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke en dan 1 van 250m3? Of meer en toeren geregeld wel makkelijk voor in begin fase

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je de afgezogen lucht beter via het raam naar buiten kan blazen. En de verse lucht gewoon vanuit de ruimte zelf halen.

 

De lucht van buiten is te koud om direct je kast in te blazen. Daar houden de plantjes niet zo van.

 

Wel een leuk project:) groeten klaver

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey klaver

 

Heb vandaag de uitblaas gemaakt doormiddel van t-stuk ik de kamer en aan de andere kant blaast hij het trappen gat in foto's volgen. Wat je zegt heb ik idd ook aan zit te denken stond vandaag in de bouwmarkt met een invouw ventilator in me handen ze hadden deze vanaf 100 kuub tot 250kuub heb ook nog een gaatje over in me schakel kast waar deze mooi op aangesloten kan worden zo trek ik gewoon lucht uit de ruimte zelf raam staat altijd op een kier. Alleen voor welke zou ik moeten gaan dan de 100m3 of de 250m3 fan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vergeet niet dat je plantjes ook een boel water uitademen, dus in huis afblazen geeft al gauw vochtproblemen... en de warmte van die 2 600watters wordt je s'zomers ook echt niet blij van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook aan gedacht heb koeling in huis dus kan over mijn vloerverwarming ook koelen waar ik maar wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan ben je nog niet van het vocht af... als jij (ik noem maar ff een getal) 10 weken lang gemiddeld 25 liter water geeft in de week, waar denk je dat het grootste deel van die 250 liter blijft...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...