Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wietkop

Vraag Met Betrekking Tot Nieuwe Growshopwet

Recommended Posts

Beste medecannabisliefhebbers,

 

Op de meeste webgrowshops aan de kanten van amsterdam en utrecht lees ik dat er geen probleem is als je het klein houd om je materiaal te kopen, maar toen ik naar sluis ging (mijn vervoer is een fiets dus veel verder dan vlissingen geraak ik niet -_- ) wist die vriendelijke mevrouw mij te vertellen dat ze geen lampjes meer mag verkopen.

 

Weet iemand hier het fijne over? En wat me eigenlijk nog meer interresseerd weet er iemand een winkel waar ik wel nog een hps lampje of t5 of 8 setje kan kopen?

 

grtz wietkop

Share this post


Link to post
Share on other sites

die mevrouw zat te wachten dat jij 50 eu per lamp erboven op zou leggen

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of had gezegd dat je voor een tomaten kweekje spullen was komen halen..

 

Je moet tegenwoordig een beetje hypocriet zijn om aan je spullen te geraken.

Maar er is nog steeds even veel te koop..

Edited by oude rocker

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik moest vanmiddag nog mijn handtekening zetten onder een verklaring dat ik de artikelen nooit zal gebruiken bij de teelt van verboden vruchten :shifty:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@woot: bedankt voor de links, maar ik woon in België kan dit problemen geven bij bestelling? (zie reply rodja)

@meneerjanssen: ik dacht eigenlijk ook zo iets maar wil geen idioot hoge prijzen betalen in een winkel waar de prijzen al idioot hoog liggen.

@oude rocker: ik vroeg gewoon of ze nog zo een hogedruknatriumlampen verkopen en die vrouw raadde mij aan het binnen een maand of 2 nogmaals te komen proberen -_-

@rodja: dus dan kan dit problemen geven als ik bestel vanuit belgië?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi wietkop,

ik zou bijna zeker zeggen dat ze bij die van mij genoemden shops ook gw naar belgie versturen. ik moest daar ook nog nooit iets tekenen en ben er deze week nog geweest om spullen te halen. ik zou ze gw een mail sturen of bellen dan moet het goed komen.

gl&hf

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, bedankt woot ik zal in de loop van het weekend of maandag eens contact opnemen met een van die shops :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...