Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tjappie21

Wing 1200 Kast Vraagjes Tips

Recommended Posts

Beste mede wfers

 

Zo eindelijk heb ik een locatie voor mijn wing 1200 kast

Ben gister begonnen met de bouw hij staat helemaal in elkaar vandaag begin ik met inrichten van de kast ik ben totaal niet ervaren maar vind het leuk om dit als hobby er bij te doen en natuurlijk leuk als er een leuke oogst vanaf komt. Heeft iemand ervaring met deze kasten hij is van i-grow Mischien nog tips ik las dat het in de kast te warm kan worden. En er daarom een extra active inlaat in moet komen. Ik zal dit later mocht de kast echt te warm worden toepassen. Wat ik wel wil gaan doen is de uitblaas van de kast in een andere ruimte uit laten blazen/trappengat

Verder gaan eind deze week de potten er in ik zal foto's posten en wil vanaf volgende week even proef gaan draaien zal zsm foto's posten van de kast.

Ook nog een vraagje over de voeding/water

Ik heb een 100liter vat een pompje met slang en sproeier

Ook een pompje voor in het vat zodat het water niet stil staat. De voeding is van plagron heb hier ook een schema bij Mischien een domme vraag. Maar moet ik nu in de groei 2 weken appart water aanmaken en in de bloei 8 weken appart ? Of kan ik de 100 liter tank gewoon vullen en week 1 groei doen week 2 groei week 3 bloei week 4 bloei enz

En heb ook power roots volgens het schema moet deze er 10 weken graag hoor ik van jullie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allemaal vragen waar geen goed antwoord op gegeven kan worden.

Groei voeding is dus voor de groei periode, en hoe lang je wil voor groeien licht eraan hoeveel planten je wil gaan zetten.

en inderdaad, na de groei voeding moet je ander water maken met bloei voeding.

Maar dat kan variëren van 6 tot 12 weken, of nog langer, licht aan het soortje dat je gaat gebruiken.

Maar ik geloof dat er op haast elke vraag die je hebt ergens wel een antwoord staat hier op het forum.

 

Suc6 met je kweek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke bedankt ga 40x haze zetten in 6,5 liter potten 2 weken voorgroeien en dan 8 weken in de bloei of langer

Maar zal meer gaan zoeken en mocht ik nog vragen hebben stel ik ze bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou voor een makkelijker plantje gaan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...