Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Hasjlipje

Hasjlipje Gaat Ook Buitenspelen.

Recommended Posts

Groene morgen!

 

Ik lees al een paar jaar mee op het forum maar had niet echt zin en tijd om een verslag bij te houden. Maar aangezien ik aardig wat geleerd heb van het meelezen leek het me een leuk idee om toch maar is een verlag bij te houden. Ik heb dit jaar 3 onbekende feminised autoflowers en nog 2 normale zaden, Haze en Northern light. Bij het ontkiemen ben ik erg dom geweest om de planten niet te labelen dus weet niet precies welke welke is. Qua voeding heb ik voor biologisch gekozen. Het is een voeding die mijn lokale growshop maakt. S'nachts gaan ze in de schuur voor het rippen en het klimaat. Genoeg gepraat hier zijn dan wat foto's. Veel leesplezier en ik hoop wat feedback te krijgen aangezien ik nog van alles kan leren in dit wereldje.

 

Ze komen tot leven!

 

gallery_44662_18163_1273515.jpg

 

gallery_44662_18163_493932.jpg

 

Uiteindelijk in smartpots geplaast van 19L

 

gallery_44662_18163_1387282.jpg

 

En zo staan ze der vandaag bij

 

gallery_44662_18163_1797831.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan er super bij !

Ik kom af en toe eens kijken.

Ik wens je veel suc6 !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk Hasjlipje!

 

Die soorten kun je later in de kweek vast wel weer herkennen.

Succes met je kweek ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

@h1ghl1f3 Jha zeker, ze hebben genoten van de afgelopen dagen! Jammer dat het weer vandaag tegen zit. Leuk dat je interesse heb :spliff:

@highlife Thanks man, hoop dit jaar wat te kunnen roken want daar gaat het uiteindelijk om haha. De middelste van de onderste foto is volgens mij Northern Light als ik zo na de bladeren kijk.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, ik onthield altijd wel wat wat is.. not hahaha.

Labelen of forget it geldt hier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ozzoes haha ja precies, les voor de volgende x.

 

Hier een close up van de 4 waarschijnlijk 5 dames!

 

gallery_44662_18163_112345.jpg

gallery_44662_18163_165319.jpggallery_44662_18163_52481.jpggallery_44662_18163_118669.jpggallery_44662_18163_299093.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van de autoflowers mag je wel verwachten dat ze dames zijn ja! Zou niet goed zijn anders he.

 

Mooie planten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@doubleosix Klopt, alleen had 2 normale zaden besteld dus dat was nog even afwachten of dat wijfies waren maar zoals het der nu na uit ziet zijn ze dat allemaal 😀

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijd voor een kleine update!

gallery_44662_18163_194394.jpg

gallery_44662_18163_65192.jpg

gallery_44662_18163_307051.jpg

gallery_44662_18163_146622.jpg

gallery_44662_18163_139260.jpg

gallery_44662_18163_297530.jpg

gallery_44662_18163_154173.jpg

gallery_44662_18163_124916.jpg

gallery_44662_18163_215128.jpg

gallery_44662_18163_60729.jpg

Edited by Hasjlipje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen van het groene leven!

 

Van de 5 platen staan der nu nog maar 3 te glinsteren in de zon. Was iets te uitbundig met grote bladeren weg te halen waardoor ze diep in de stress raakte wat niet meer te redden was. Les voor de volgende x! De 3 overgebleven zijn de autoflowers, staan der goed bij alleen krijgen ze een beetje last van kleine zwarte vliegjes, wat ik hopelijk ga oplossen met de biologische spray promanal -R.

 

gallery_44662_18163_16423.jpg

gallery_44662_18163_75378.jpg

gallery_44662_18163_74124.jpg

Edited by Hasjlipje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten!! Jammer dat je er twee bent kwijtgeraakt. Die vliegjes heb ik ook, maar ik heb niet hde indruk dat ze veel verkeerd doen. Ik verwijder ze meestal manueel, ze zijn namelijk aan de suffe kant ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten!! Jammer dat je er twee bent kwijtgeraakt. Die vliegjes heb ik ook, maar ik heb niet hde indruk dat ze veel verkeerd doen. Ik verwijder ze meestal manueel, ze zijn namelijk aan de suffe kant ;-)

 

Dankjewel man, ze beginnen ook aardig te ruiken nou.. Maar het lijkt wel of ze kleine zwarte eitjes leggen ofzo maar het klopt zeker dat ze suff zijn haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

De drie overgebleven planten staan er prima bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paar van die kleine zwarte vliegjes heb ik ook. Denk niet dat het een probleem is, zie er ook maar 1of2 totaal. Daarnaast zijn ze idd super langzaam (nu al stoned 😂). Ik pak ze uit de lucht en weg zijn ze.

 

Smoke on, vensterbank

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dilago Zeker weten, het mooie weer van afgelopen weken heeft ze goed gedaan alleen jammer dat het nou zo wisselvallig is. Maar dat is het eigenlijk altijd hier in het koude kikkerlandje :thumbsdown:

 

@Vensterbank haha ze zijn zeker stoned ja! Heb der dus ook voor gekozen om het maar aan te kijken, zooi over me toppen heen sprayen vind ik niet zo'n prettig idee ook al is het biologisch.

 

hier een paar foto's van de dames, zijn met een telefoon gemaakt dus zal deze week ff de camera der bij pakken voor wat duidelijkere foto's!

 

gallery_44662_18163_97320.jpg

 

gallery_44662_18163_119324.jpg

 

gallery_44662_18163_78221.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staan er mooi bij!

Thanks man! Alleen die op de eerste foto heeft last van een blad probleem, zou me ook niet verbazen als ze over een week of 2 klaar is om na de kapper te gaan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor!

Welke soort(en) zijn de autoflowers eigenlijk? Ik zie op 1 van de kwarkpotjes AK 47 staan, maar ik weet niet of ze dat alledrie zijn. En heb je enig idee vwanneer ze zijn ontkiemd?

Ik heb namelijk zelf ook een AK auto staan, vandaar mijn interesse. Ik moet zeggen dat mijn plant er wel to-taal anders uitziet. Veel minder vol, zeg maar rustig stevig gestrekt. En dus vanzelf een stuk hoger. Werk jij met lampen om ze zo stevig te krijgen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pas op met bio spray voor insecten. Daar zit vaak neem olie (of andere olie) in verwerkt en dat reageert met de hars op de planten. Die zijn weer wel super tijdens de groei. Kijk even wat er in zit alvorens te gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor!

Welke soort(en) zijn de autoflowers eigenlijk? Ik zie op 1 van de kwarkpotjes AK 47 staan, maar ik weet niet of ze dat alledrie zijn. En heb je enig idee vwanneer ze zijn ontkiemd?

Ik heb namelijk zelf ook een AK auto staan, vandaar mijn interesse. Ik moet zeggen dat mijn plant er wel to-taal anders uitziet. Veel minder vol, zeg maar rustig stevig gestrekt. En dus vanzelf een stuk hoger. Werk jij met lampen om ze zo stevig te krijgen?

Klopt een van de 3 is ook een Ak en een Critical de andere is een vraag. Ik schat dat ze rond 15 april zijn ontkiemt, heb ze toen een hele tijd achter het raam gehad omdat het nog aardig koud was! Nee ik werk puur natuur, heb de mogelijkheid niet om binnen te kweken al zou ik dat erg graag willen wegens mijn grote interesse voor het goedje. Ik heb eigenlijk alleen wat grote bladeren verwijderd om zo meer licht op de toppen te krijgen, en zorg dat ze optimaal in de zon staan. Leuk voor je intresse 😀

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige planten, Hasjlipje. Ik kweek ook puur natuur maar ze zijn nog maar 3 weekjes onderweg. Zijn de jouwe na een maand in bloei gegaan, of duurde het iets langer door die kou in het begin? Succes verder!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige planten, Hasjlipje. Ik kweek ook puur natuur maar ze zijn nog maar 3 weekjes onderweg. Zijn de jouwe na een maand in bloei gegaan, of duurde het iets langer door die kou in het begin? Succes verder!

Leuk man nog iemand die het zo simpel mogelijk wil houden👍 Ja ze stonden als ik na de foto's kijk eind mei al in de bloei, heb toen voor de kou ook een zeil der over heen geplaatst. Jij ook heel veel succes met je kweek! Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo zie je maar weer dat EERST inlezen veel meer waard is dan gelijk beginnen en DAN pas vragen stellen. :tu dat siert je....

Ze staan er super bij mooi groen,compacte internodes,geen vraat of tekorten.

Alleen zou ik oppassen met fan-leaves verwijderen bij auto's,dan zorg je alleen maar voor een tragere metabolisatie v/d plant want zij hebben dan minder bladoppervlak=minder chlorophyl=minder zuurstof/CO2=minder glucose=minder top. :rolleyes: Hoe meer vierkante CM chlorophyl,hoe beter.(autoflowers hebben de kracht niet om even snel een nieuw blad uit te pompen,een boom van 2M wel) Elk blad is namelijk een fabriekje om de plantgroei/bloei draaiende te houden.(buigen met draad = beter bij auto's)

 

 

Maar met zulke mooie plantjes,gaat het wel goedkomen hor.

Als je daar geen lekkere spliff(s) afhaalt,dan ben ik de paus! :wub:

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo zie je maar weer dat EERST inlezen veel meer waard is dan gelijk beginnen en DAN pas vragen stellen. :tu dat siert je....

Ze staan er super bij mooi groen,compacte internodes,geen vraat of tekorten.

Alleen zou ik oppassen met fan-leaves verwijderen bij auto's,dan zorg je alleen maar voor een tragere metabolisatie v/d plant want zij hebben dan minder bladoppervlak=minder chlorophyl=minder zuurstof/CO2=minder glucose=minder top. :rolleyes: Hoe meer vierkante CM chlorophyl,hoe beter.(autoflowers hebben de kracht niet om even snel een nieuw blad uit te pompen,een boom van 2M wel) Elk blad is namelijk een fabriekje om de plantgroei/bloei draaiende te houden.(buigen met draad = beter bij auto's)

 

 

Maar met zulke mooie plantjes,gaat het wel goedkomen hor.

Als je daar geen lekkere spliff(s) afhaalt,dan ben ik de paus! :wub:

Haha ja klopt was een beetje eigenwijs! Als ik dit had geweten had ik ook anders gehandeld haha Ik kon ook duidelijk zien aan de plant die ik nu geoogst heb dat de topvoorming aanzienlijk minder was. De andere 2 planten heb ik lekker hun gan laten gaan en laten dat nou net de 2 mooiste zijn haha!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...