Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

budrot

3X Automatic Bubble Kush Van Royalqueen Seeds

Recommended Posts

Halloo,

 

Na lang weg geweest te zijn ben ik hier weer. ik houd het lekker simpel met autoflowertjes dit jaar.

 

Mijn keuze is gevallen op de automatic bubble kush van Royalqueen seeds.

 

Ik heb ze binnen voorgegroeid en afgelopen maandag naar buiten gezet.

 

Buiten een paar droge bladpunten gaat alles goed.mischien dat jullie iets kunnen zien en helpen?

 

ze staan nu op een mix van kokos en light mix. En ik voed biologisch met Organic earth

 

 

Zo staan ze er nu bij !

 

gallery_13254_18155_3556372.jpg

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn er vers uit :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerlijk gezegd ik heb een klein bladprobleempje de randjes verbranden en de onderste blaadjes worden geel , ik heb morgen een foto maar iemand de mischien nu al een hint kan geven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er zo te zien goed uit.

Voordat we meer kunnen zeggen liever een paar duidelijke foto's van dichtbij en eventueel info over je watergift e.d.

Pas dan wordt het zinnig om het over een stikstoftekort, overbemesting of iets anders te hebben.

Succes!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey hier ben ik weer, de plantjes doen het goed. Ik denk dat het bladprobleempje aan teveel water en overvoeding lag

 

gallery_13254_18155_577121.jpg

 

 

En zo zien ze er nu uit genietend van zon

gallery_13254_18155_1254486.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bloei begint er langzaam in te komen nu maar hopen op goed weer!!

 

Ik ben het overwegen om ook nog een klein guerilla kweekje op te zetten mischien nog meer hierover ;)

gallery_13254_18155_314290.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan er nu wel goed bij volgens mij :)

 

Krijg alleen beetje last van m'n nek zo vroeg op de ochtend XD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ik weer ! De plantjes gaan goed, alleen een klein beetje streeeeek erin door de afwezigheid van de zon. Maar we kunnen niet alles hebben natuurlijk.

 

Ik moet zeggen dat ik tot nu toe tevreden ben over het soortje. Mooie strain van Royal queen seeds! Terwijl ik meestal alleen maar slechte dingen lees over RQS.

 

Maar we moeten nog zien wat ze gaan doen met de bloei natuurlijk. Hier wat fotos!

gallery_13254_18155_6261327.jpg

gallery_13254_18155_953915.jpg

 

Zo wat vinden jullie er van? reageren mag natuurlijk !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er wel goed uit hoor! 5 van mijn zaden zijn ook van Royal Queen en die doen het 't best van al m'n planten op het moment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn mooi bijgetrokken, zagen eerst wat licht groen. Hoelang staan ze als ik vragen mag?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ timmeh Thanks , ik had speciaal voor jou de foto even recht gedraaid ! En ja ik snap ook niet wat iedereen tegen royal queen heeft. Ik zie tot nu toe ook niet veel verschil in genetica maar dit is ook pas mijn eerste keer RQS natuurlijk

 

@billmurray ja zijn idd goed bijgetrokken en ze zijn nu anderhalve maand oud denk ik. Moet ik nog eens nakijken weet het niet precies

Share this post


Link to post
Share on other sites

20 liter potten , groter zal ik niet pakken zo hebben de wortels voldoende ruimte om te groeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even snel wat verwennerij tussendoor! Heb niet veel tijd maar de plantjes gaan lekker. Heb even wat knoflookolie gespoten tegen een enkele bladluis hier en daar en voor het eerst een minimale hoeveelheid pk 13/14 gegeven.

 

gallery_13254_18155_3912064.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ben ik weer , de afgelopen dagen hebben de dames goed gedaan. Als ik het verschil zie met de laatste foto's schrik ik toch een beetje.

 

Ze beginnen stevig te ruiken al is er toch wel een klein verschil in pheno. De kleinste is toch echt iets meer sativa met smallere bladeren en ze ruikt echt een beetje zurig. Ben benieuwd hoe die gaat smaken.

 

De grootste is nu 71cm hoog. Heb vandaag een behandeling gegeven tegen bladluis , ik zag een paar verdwaalde zitten .

 

 

 

Hier foto's

 

gallery_13254_18155_1007989.jpg

 

gallery_13254_18155_1351154.jpg

 

gallery_13254_18155_5360257.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er goed uit!

Wat voor iets is die knoflookolie die je gebruikt?

Heb ook wat last van bladluizen, maar wil liever niet met spiritus en zeep beginnen.

Nu alleen hopen op veel zon :D

 

Huffelpaf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice man, je planten gaan goed ;) Bloei zit er mooi in, ik hoop met je mee op goed weer

Share this post


Link to post
Share on other sites

@huffelpaf ik doe dan 1 liter water met een paar tenen knoflook koken dat af laten koelen en in een spuitflesje doen met 1 druppeltje dreft. Werkt uitstekend bij mij

 

@wannetou thanks man , dan hopen we samen op mooi weer hehe!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@budrot Ik heb net mijn plant bespoten met het water + knoflook.

Als dat niet werkt zal ik er zoals je zegt wat dreft bijdoen :)

Zolang ik maar niet met spiritus moet gaan knoeien kan er weinig mislopen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik ben ook niet zo'n fan van spiritus, maar die dreft is puur dat het water mooi uitvloeit over de plant en je geen kleine druppeltjes overal krijgt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...