Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ozzoes

Torrent Sites, Waar Zijn Ze Heen?

Recommended Posts

Heey mensen,

 

Nu wou ik gisteren weer eens wat downloaden, en ik kon ineens niet meer op mijn gebruikelijke torrent site, the piratebay, via Kuiken.co.

 

Verwoed probeerde ik Kickass.so maar ook deze weigert weer..

 

Is stichting brein mij weer in de anus aan het naaien zodat ik niet kan downloaden?

 

Alternatieven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Google is je vreemd?

1e resultaat als ik op torrent sites zoek en zie, waar jij tegenaan liep komt ook voorbij.

Check ook de comments waar daarin zul je veel adressen terugvinden die wel actief zijn denk ik of aanwijzingen wat te doen tav vai Torrents downloaden.

 

KLIK

 

Veel succes, takedowns ed barst het van via Torrent sites of hoaxes en dit is ook de reden dat er, net zoals NZB sites (usent werkt met nzb), en heleboel sites uit de lucht zijn of bezig zijn de boel buiten de US voor elkaar te krijgen wat makkelijker lijkt dan gedaan vaak.

 

Beter een goede usenet provider opzoeken hebbie daar geen last van.

Kost je 5 pleuries in de maand maar je bent in 1x van al dat gedoe af.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zoek je Ozzoes? kan even op de sc dump kijken.

 

Usenet dat is al jaren niks meer veel nep, virusen en vaak incompleet zelf bij giganews en astrtaweb.

Als je gebruik maakt van open torrent site zet er wel een VPN tussen.

 

BFP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nep op usenet, hangt er maar net vanaf via welke kan je usenet betreedt volgens mij en astraweb en giganews zijn shite, staan al jaartje of 10 zo bekend denk ik, zwaar overpriced en vervuilde databases en zo braaf als ik weet niet wat waar het op Brein acties aankomt.

 

ik zit al 6jr bij extremeusenet, goedkoop, 3jr retentie en no takedowns en als je je aanleert om een par setje mee te downloaden heb je altijd alles compleet.

Je nzb scoren doe je via spotlite of een andere nzb site waar je lid van wordt en wat je download (ik kan nzb index site erg aanbevelen als nzb zoekmachine/finder) moet een compleet pakket zijn, ik was ooit torrent man maar na overstap wil ik never nooit meer terug.

 

Gaat ook nog eens 10x sneller dan een torrent omdat je een single download hebt via de server ipv gedeeld via een tor netwerk.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks alle voor de snelle reacties.

 

Ik had wel gegoogled maar met de verkeerde zoek woorden denk ik, ik kreeg allemaal nep voor geschoteld of sites welke ik niet vertrouwde.. Misschien ging ik ook wel wat kort door de bocht, aangezien ik vermoeid dacht; Alweeer..?

 

Nog maals mijn dank alle, ik hou het voorlopig toch nog even bij torrent sites aangezien ik hier al mee bekend ben..

 

@BFP:

Ik zocht overigens Cheech and Chong, Up in Smoke, inmiddels gevonden:D Alweer veel te lang geleden dat ik die gezien heb:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed idee hier ook al een tijdje geleden.

DSCF7476_zpsnowx84dd.jpg

 

BFP

Share this post


Link to post
Share on other sites

torrentsites zijn aan het uitsterven omdat je tegenwoordig alles zo gemakkelijk kan streamen via bv Primewire.ag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles staat ook op youtube tegenwoordig dankzij Azië.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popcorn time is soms ook zeer handig 1 min downloaden en voila ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...