Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
CaesarX

Eerste Guerilla - Enkele Vragen Om Te Beginnen

Recommended Posts

Beste forumleden,

 

Snel start ik mn eerste guerillakweek. Ik ga enkele autoflowers zetten en heb reeds een mooi plekje gevonden maar ik heb nog enkele vragen.

 

- ontkiemen dacht ik te doen in een glas water en als de wortels schieten in potjes van 9 op 9cm te zetten. Lijkt dit jullie een goed plan?

 

- als de zaadjes in de potjes zitten is het dan een goed idee om de grond wat vochtig te maken en er plasticfolie over te spannen voor de lv? Zo ja gaatje prikken in de folie veronderstel ik?

 

- kan ik ze best de eerste 2 weken in mn tent zetten? Ik heb een tent met 400w hps lamp, is het een goede keuze om ze daar in voor te groeien? Zo ja hoeveel lichturen best met de 400w?

Zo nee waar ze ik ze dan best wel?

 

- hoe groot moeten ze best zijn voor ik ze buiten in de volle grond plant?

 

- in het begin ga ik halve colaflessen erover zetten maar omdat er konijnen zijn kan ik was ook best kippengaas van 50cm zetten voor als ze te groot worden voor de flessen? Zou dit voldoende zijn?

 

Als jullie me hiermee willen verderhelpen beloof ik een mooi kweekverslagje!!

 

Alvast bedankt!

 

 

Groeten

 

 

Caesar

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom al je vragen kun je vinden op dit forum ......maar dan moet je wel ff lezen succes met het door spitten van dit forum

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

HOu in de gaten dat autoflowers wel stress gevoelig zijn ,ik zou ze gewoon buiten voorgroeien ,als ze groot zat zijn buiten de grond in ,verder is het goed wat je wil doen met het ontkiemen en zo .

 

Zet er gewoon gaas rond om ,als er reeen zitten moet het hoger worden ,wel gaas van 3 cm maas als het kan ,iets groter daar kunnen de konijnen ook door ,ik heb het zelf mee gemaakt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...