Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Rockfort

Niet Nieuw, Wel Andere Naam

Recommended Posts

Hallo, ongeveer 5 jaar geleden was ik hier actief op dit forum met verschillende binnenkweekjes en onder een andere naam.

Ik kweekte toen eerst met 2x600 wat 50 dames, daarna 4x600wat met 100 dames.

In die tijd is er veel fout gegaan, teveel geklets geworden en ben toen moeten stoppen.

Maar dat was toen, nu is nu.

en aangezien ik weer op een hele andere plaats woon en het kriebelt om weer iets op te zetten ben ik het volgende van plan.

Aangezien ik geen grote ruimte heb wil ik gewoon voor eigen gebruik iets kleins in elkaar zetten met 4x55 wat T-neon lampen groei en bloei.

Ik wil een hokje bouwen van 160 breed 80 diep en 120 hoog en er een scrog in maken met 2 Kera Skunk's erin.

en ik plaats van mapito (wat ik toen gebruikte) word het aarde.

Hout voor het hokje heb ik nog niet, ook de filter en afzuiging moet ik nog aanschaffen, zoals ook 2 tensio meters.

Verder heb ik de aarde al klaar staan, 2 vierkante potten van 18 liter. PH en EC meter, Canna terra wega en flores en Canna PK 13/14, 5 zaden liggen koel en donker te wachten.

Het voordeel dat ik heb, is een internet aansluiting die ik mag gebruiken.

Want ik wil zoveel mogelijk regellen en in de gaten houden met Domotica (huis automatisering)

Via een controller kan ik de temperatuur en luchtvochtigheid in de gaten houden waar ik ook ben, en desgewenst de afzuiger harder of zachter zetten dmv een dimmer.

Ik ben ook van plan er een ip Camara in te hangen zodat ik ook kan zien hoe het gaat al waar ik ben.

Maar dat is voor later.

Zo gauw ik alle benodigdheden binnen heb ga ik een verslag bij houden in micro sectie.

De naam rockfort heb ik gekozen omdat ik nogal wat spulletjes van dat merk in mijn autootje heb zitten.

Als mijn plantjes net zo hard gaan knallen zit ik goed :punk:

En nu ga ik er een roken om tot rust te komen.

greetzzzzzzzz

Edited by Rockfort

Share this post


Link to post
Share on other sites

:welcome: Rockfort.

 

Met 4x55watt Tneon ga je het trouwens niet redden op 160x80.

 

Ik ben benieuwd naar je verslag.

 

Groeten Beaker :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle tips zijn welkom Beaker.

Welke maten zou ik het beste kunnen aanhouden voor mijn hokje denk jij?

Ik heb alleen ervaring met hps, en gewoon laten groeien en bloeien.

Natuurlijk wel alles meten en sturen.

Bij voorbaat dank, Rockfort, greetzzzzz

Edited by Rockfort

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom ga je volgen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...