Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Shemi

Gedoogbeleidplasticspliff -Sic!

Recommended Posts

Beste forummers,

 

Even een muziekje voor de juiste vibe...

 

Zojuist even een voorgedraaide :j gehaald, thuis opengemaakt om met een stukkie hash te mixen en, nou ja de titel verraadt het al he:

er kwam hoorbaar iets hards uit vallen!!

 

Ik dacht eerst nog dat het een dik stuk tabak was, toen ik zag wat het was dacht ik dat het een reepje donkere maroc was (een beetje de dingen die je verwacht in een joint) maar toen ik het oppakte bleek het een keihard stuk zwart hard plastic te zijn en nog best fors ook: ongeveer 5 x 3 x 2 mm -ik rook uiteraard liever zacht plastic.. :dribble:

 

Ik heb nog geluk dat ik hem eerst heb opengemaakt ipv opgerookt. Ik ben meteen teruggegaan en heb mijn geld terug gekregen. Toen ik weer terug naar huis fietste begon ik enorm te balen dat ik het stuk plastic zelf bij de medewerker van de coffeeshop heb achtergelaten zodat hij dit aan zijn baas kan laten zien. Ik heb nu dus geen bewijs meer en ik heb helaas ook geen foto gemaakt bedacht ik later....

 

Ik heb in al die jaren één keer eerder plastic in mijn wiet gevonden: die rondjes die je overhoudt bij het perforeren van de voorverpakte zakjes. Dat is nog erger want die zijn erg klein en transparant dus moeilijk te zien. Het waren er erg veel dus ik ben begonnen ze te tellen en het waren er meer dan tien, dus niet alleen van het zakje zelf maar ook nog eens van andere zakjes! Als het nou nog van één zakje was geweest, dan kon ik het nog begrijpen, dit leek wel haast... opzet?

 

Daarom zeg ik: legaliseren van teelt voor eigen gebruik!

 

Je wilt toch liever dat je kind een keer een bloemetje uit eigen tuin rookt dan een stukje gedoogbeleid-plastic uit de shop? :engel

Edited by Shemi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal wel een stukje grinder geweest zijn lijkt me.

Beter zelf je joints draaien en geen plastic grinder gebruiken waar dingen kunnen afbreken. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij het draaien van Joints, zeker bij Spliff's naam,

worden aparaten gebruikt.

ik vermoed dat er een randje van een "grote grinder" of jointsmachine in de joint gevallen is.

persoonlijk denk ik dat Huub er van baalt, want ik dacht dat ze best veel moeite doen voor hun joints.

geef eerst ff de kans op het weerwoord, toch?

Want dat ze met plastic gaan verzwaren, dat is uit den boze; daar heb je niet zo'n naam voor opgebouwd .

 

beneiwud wat het antwoord wordt,

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je wiet wil roken leer het dan op z'n minst draaien..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bosrand :tu

Het zal idd een stukje grinder zijn geweest, het was een gebogen stukje plastic! Mystery solved, bedankt voor het meedenken!

 

Weetje :blink:

"zeker bij Spliff's naam worden apparaten gebruikt"

Een spliff is een joint en ik kan je demonstreren dat je prima een spliff kan draaien zonder apparaten.

 

Ozzoes :whip:

Als je uit eten gaat en er zit een haar in je soep en je gaat klagen bij de kelner, wat zou je er dan van vinden als de kelner zegt: als je soep wilt eten, leer dan op zijn minst koken. :head_hurts_kr:

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke dan Shemi

wil jij dan 1400 joints per week gaabn draaien?

 

 

owja; op t handje graag

owjah x 3 filialen.....

 

geen joint wordt meer op de hand gedraait in een shop

uitzondering bevestigd de regel :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

1400 joints per week draaien, denk eerder 100 joints per 15 minuten.Business moet draaien 7dgn in de week.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:execute :execute :execute :execute :execute :execute :execute :execute :execute :execute :execute :execute :execute :execute

 

 

Als je je klanten vergiftigt met plastic en dat ook nog eens wenst te verdedigen met slappe smoesjes heb je straks helemaal geen business meer.

Edited by Shemi

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat was de verdediging dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...