Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

aloha, Hier mij verslag van de ,,kas,,kweek 2015... op 30-4 zaadjes binnengekregen te weten 2x easy sativa, 2x auto bubbles, 2x auto criticals, 2x auto kush en 3x automazar freebees van wietzaadjes.nl.

 

Heb de 2 sativas en 2 mazars en van de rrest elk 1 48 uur laten badderen in borrelglaasjes en ze zijn net in kleine potjes de propegator ingegooid onder n tl zonnetje. bij allen waren er al wortels zichtbaar dus geen klagen! de rest bewaar ik voor ronde 2 , zo kan ik ook kijken welke potente autoos zijn en evt meer bestellen;) word 1e x autoos ook dus graag tips over voeding e.d!

 

t plan is om ze een weekje in de prop. te laten waarna ze verhuizen in 11 liters in de tomatokas, de easy's gooi ik in n speciekuip en ga r mee scroggen.

 

ze komen te staan op lightmix en als voeding t complete hesi pakket, k twijfel nog over de watergifte , heb meerdere opties ,oa de smartvalve , maar heb ook nog de autopot spyder leggen en van die petfles druppelaars. fotoos zullen vandaag of morgen komen! hoop op tips van jullie zodat t n leuk kweekje kan worden!

 

 

 

grtzzz c.k

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke soortjes in ieder geval!

Succes dit seizoen ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx! Ja moet goedkomen , me tent staat alleem vol op de wind ging net kijken was al half uit elkaar gewaaid haha , morgen ff goed windproof maken die handel en dan volle bak gassuhhh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...