Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Kosmonaut64

App Om De Kweek Bij Te Houden.

Recommended Posts

Heb het ook gedownload, ben nu alles in aan het vullen.

Zo te zien creëer je zelf een kweekschema met alles erop en eraan.

Ziet er ook gemakkelijk uit en vrij divers, gaan eens verder kijken wat het allemaal kan betekenen, jij bedankt voor de tip :)

 

In jouw geval mocht je het nog niet geprobeerd hebben, gewoon doen, vindt je het niks, verwijder je het toch weer.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga ik doen.

 

Post nog wel als de moeite waard is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Handig, je hele kweekadministratie op je phone in een app die als 1e in beslag genomen wordt mocht er wat gebeuren..

 

Lijkt altijd heel erg handig maar denk goed na over wat je met je broodkruimels doet (GPS lokatie bij foto's nemen al uit gezet op je phone?) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje late reactie,

 

De app is eigenlijk echt iets voor mij, ik ben heel slordig met het noteren van die datums en zo... Maar tegen de tijd van het oogsten van het plantje mis ik die gegevens toch wel. En je maakt eigenlijk automatisch een mooi foto verslag van, waar je veel informatie uit kunt halen bij volgende kweekjes.

 

Min puntje, op mijn telefoon werkt het heel omslachtig, mischien toch te veel voor mijn foontje.

Op de tablet werkt het beter, maar dat kreng past niet in mijn broekzak.

 

Ook ik vertrouw die apps ook niet, misschien is er wel iets op de markt wat te vertrouwen is, waarbij je offline kunt blijven.

Maar mijn android kennis is beperkt.

 

Ik gebruik de app nu dus niet meer, maar echt wel een leuk hulpje

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je ziet hoeveel toegang sommige apps eisen om 'naar behoren' te werken dan kun je beter ineens je naam en adres bij je kweekverslag schrijven , komt op hetzelfde neer

de gemakzuchtige mens geeft geen zier meer om zijn privacy blijkbaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren even getest, en ziet er niet slecht uit.

Kan volledig off-line gebruikt worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo te zien hebben ze ook gewoon een versie voor op de computer. Daar ga ik eens naar kijken.. doe nu alles in excel, misschien werkt dit beter/handiger

 

Edit: heb het programma geïnstalleerd, maar na kort rondkijken ook weer verwijderd. Het kent ontzettend veel groeimiddelen en aarde merken, maar geen plagron. En om nu alles helemaal met het handje in te gaan vullen heb ik geen zin in, is mij teveel werk. Helaas.

Edited by SmokeyBear

Share this post


Link to post
Share on other sites

@SmokeyBear

 

Je zou ook een vergelijkbaar produkt kunnen pakken, als die er wel tussen zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...