Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
upinsmoke86

Bladprobleem Amnesia

Recommended Posts

bladprobleem




stonden op koude kelder vloer mss te koude wortels ?
dacht eerst overbewatering maar ze zijn onmiddelijk gaan hangen toen ik ze in de kelder gezet had daarom heb ik nu isolatieplaten onder de potten gezet.

600w son t plusphilips
plagron growmix grond

ik geef ze regenwater kan het ook een kalk te kort zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt op hetzelfde probleem als wat ik heb met mijn amnezen. Ook ik dacht eerst aan over bewatering, maar ondertussen ben ik nagenoeg zeker dat het door de grond komt, ze staan op Plagron Batmix. Morgen gaat bij mij de stekker eruit en begin ik overnieuw, hopelijk heb jij meer succes maar als je met hetzelfde zit vrees ik het ergste.

 

gallery_6495_17946_30030.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik het goed zie krullen je bladeren naar beneden ?

Tot zo ver ik weet is dit door het temperatuur verschil met dag / nacht, tenminste dat hebben die van mij. (dus een te koude vloer kan ook denk ik, als het een temperatuurs dingetje is

 

Wat ik op die foto hier boven zie lijkt eerder op een tekort ergens aan, al die bruine plekken, is dat geen magnesium tekort?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik geef ze regenwater kan het ook een kalk te kort zijn?

Vermoedelijk kalk- en/of magnesiumgebrek. Voedingsfabrikanten gaan ervan uit dat kraanwater wordt gebruikt waar dit al gedeeltelijk inzit. Ik heb hetzelfde gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...