Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
peyote93

Scrogg Vraagje

Recommended Posts

High all ,

 

ik zit in mn 3e week 12/12 en heb telken de takken/toppen onder het net geduwd .

 

Blijf ik ze eronder duwen tot ze stopt met groeien of laat ik ze nu al door het net groeien ?

 

Hier mijn kweekverslag met fotos http://www.wietforum.nl/topic/115765-eerste-400w-dr-90-na-heel-wat-voorstudie/page__fromsearch__1

 

Tips and tricks wanted :D

Peace peyote

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lemon

Zal ik doen , knip ik best alles onder het net weg ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf heb ik ook niet zoveel ervaring, maar als daaronder bijna geen licht komt en scheuten zijn die niet tot aan het net komen.. dan is weghalen de beste optie. De plant kan de energie dan gebruiken daar waar wel licht komt

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ peyote93

 

Eerst schrijf jij dat jij alles onder het net duwt en daarna vraag jij of je alles onder het net moet wegknippen . Zo hou je dus niets over .

 

Mijn advies is , haal de toppen voorzichtig door het net , duw grote bladeren die toppen het licht ontnemen ook weer voorzichtig onder deze toppen en laat het gaan . Het zal nog wel doorgroeien .

 

Na een week of 3 kan jij eventuele grote bladeren en dunne takken die toch geen licht krijgen onder het net verwijderen .

 

Voorlopig dus de plant laten gaan .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ peyote93

 

Eerst schrijf jij dat jij alles onder het net duwt en daarna vraag jij of je alles onder het net moet wegknippen . Zo hou je dus niets over .

 

Mijn advies is , haal de toppen voorzichtig door het net , duw grote bladeren die toppen het licht ontnemen ook weer voorzichtig onder deze toppen en laat het gaan . Het zal nog wel doorgroeien .

 

Na een week of 3 kan jij eventuele grote bladeren en dunne takken die toch geen licht krijgen onder het net verwijderen .

 

Voorlopig dus de plant laten gaan .

 

Thanks haipaaltje , enkel hetgene wegknippen wat geen licht krijgt en fluff word :)

 

Ok laat het voorlopig zo , ze komen nu vanzel al meer door het net poppen :D

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...