Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
royal

Hallo Allemaaal

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik ben een jongen van 26 jaar. En kijk al jaren mee op het forum en het word nu toch is eindelijk tijd om me hier aan te melden en netjes voor te stellen.

 

Ik heb in het verleden meerdere kweekjes gedaan maar dat is toch al een tijd geleden helaas.

 

Mijn plan is om voor te kweken in progator tentje van 90x60x60 met 2 armaturen van t-neon van 55 watt beide.

Om daarna de plantjes over te zetten in een tent van 150*150*215 met een gavita pro DE 1150 watt lamp. in een aardebak hoeveel liter ben ik nog niet precies uit. ik wil de producten gebruiken van sannies, sannies bacto , Symbiosis mycorrhiza, buffer tabletten, bloei-voeding, en wat andere dingen nog maar daar ben k nog niet uit nog nooit een bio kweek gedaan.

 

 

Hierbij gelijk mijn eerste probleem heb meerde adressen afgebeld en langs gegaan en zeggen allemaal dat het merk Gavita niet meer leverbaar is in Nederland.

Een goed alternatief was de papillon zeiden ze maar heb toch liever een gavita. Iemand enig idee waar die leverbaar is. Ken een adres in Duitsland waar ze hem nog hebben mischien toch maar daar heen gaan dan.

 

Op of aanmerkingen zijn zeer welkom, m.v.g. royal

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag weer contact gehad met een GS.

En een goed alternatief voor de gavita DE 1000 watt is de Dimlux ExpertSeries 1000 watt.

Denk dat ik voor deze ga.Volgende week afspraak bij de 'GS om de lamp te bekijken.

 

Groeten Royal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes en welkom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...