Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
vinnividivici

Fabeltastisch

Recommended Posts

Aloha,

 

Onze Blowsterke had een receptje neergezet voor tinctuur; enige tijd geleden alweer.

 

Nu is mijn vriendin een rasechte hoofdpijnklant. Verandert de luchtdruk: hoofdpijn. Gaat ze naar een andere provincie: hoofdpijn. Extreem gevoelig voor luchtdrukveranderingen; staan de isobaren dicht bij elkaar in het weerkaartje, is het bingo.

 

Heeft een paracetamol-verslaving achter de rug - je moet toch wat, nietwaar - maar ze gooit evenzogoed nog wel het één en ander aan bende naar binnen. Dat moest maar eens veranderen.

 

Nu rookt ze zo af en toe ook een puur pijpje mee en dan gaat de hoofdpijn ook weg, maar dan is ze dus ook stoned. Da's leuk voor het weekend, maar wat te doen als je nog naar je werk moet en je hebt 's morgens bij het opstaan al een knallende, scheurende koppijn?

 

 

 

Nou - dan neem je het receptje van Blowsterke er even bij, en dan koop je zo'n miniflesje wodka. Dat gooi je in een leeg Hak-potje, gooit een goeie top in de grinder, pleurt dat erbij en laat dat twee weken staan. Je kan het altijd proberen.

 

Kwam het maar zover; het was vandaag weer niet te harden en het potje stond er nog maar anderhalve week...nu ja, toch maar geprobeerd. Gezeefd, uitgeperst. Twee druppels onder de tong...and...

 

HEY PRESTO !!! :jump:

 

On-Mid-Del-Lijk, en hiermee bedoel ik dus meteen, sofort, instantly ende als sneeuw voor de zon, weg hoofdpijn. Wat restte was een ietwat zwaar, maar prima te hanteren gevoel in het hoofd, maar wat belangrijker is, ze was er op geen enkele manier stoned van.

 

Met dank aan de aanstichtster van al dit fraais: Blowsterke.

 

V

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi toch...

Rest nog de vraag;Is Blowsterke nog op dit forum?

Voorheen was ze dagelijks hier...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Ik gebruik ook al een tijd dagelijks tinctuur getrokken op 80% alc.

En het effect op spierpijn, gewrichtspijn is een stuk minder zonder gelijk "wappie" door het leven te moeten gaan.

 

Zeker ook de winter komen wij goed door, zowel mentaal als lichamelijk.

Dus mijn vertrouwen in de heilzaamheid van tinctuur is groot, van cannabis maar ook anderen kruiden trouwens.

 

Wat dat aangaat is het een goed medicijn. En zou het zeker aanraden als vervanging van regulieren medicijnen, ( hoewel ik besef dat ik zeer voorzichtig moeten zijn met dit soort conclusies )

 

voor meer info: http://pgmcg.nl Blowsterke's project de laatste tijd. ;)

 

mzzl,wsteb

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat ik het toch ook maar is ga proberen die tincturen, lees er zoveel goeds over en krijg binnen kort als het goed is toch geschikte alcohol binnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Magt ook rum wezen? da heb ik namelijk gewoon in huis,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe hoger het percentage alcohol hoe beter het werkt idd. En als je haast hebt (heb ik altijd) dan is tien minuten schudden ook zat. Als je het eventueel te zwak vindt kun je de deksel van je potje halen en gewoon een stuk indampen op kamertemperatuur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...