Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bombaklak

Hellup! Herma Of Niet?

Recommended Posts

Beste medekwekers,

 

Ik ben aan mijn eerste kweek bezig; ik heb 2 planten staan, waarvan ik vrijwel 100% zeker wist dat het om vrouwtjes ging. Nu ben ik me vanmorgen behoorlijk doodgeschrokken, want ik zag ineens rare balletjes op 1 van de dames.

Nu wil ik graag jullie expertmening of dit echt een vrouwtje is, of dat we hier met een herma te maken hebben?

En zo ja, schiet het nog op als ik die dingen gelijk verwijder; of kan ik bye bye zeggen tegen mijn oogst?

 

Alvast enorm bedankt voor jullie hulpgallery_44410_18022_292099.jpg

 

 

gallery_44410_18022_278434.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt best kans dat dit een hermafrodiet is, heb je dit ook in de topjes zitten voornamelijk begint dat onderin zo niet zou ik hem gewoon laten staan en in af en toe in de gaten houden of er als nog in de topjes banaatjes komen, hoever zit je nu al in de bloei?

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, ze zitten met name direct onder de toppen. Alleen degenen op de foto zitten halverwege de stam. Ik zit nu bijna in de 7e bloeiweek

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er prima uit niks aan de hand

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niets raars te zien op de foto hoor.

 

Dat zijn nou calyxen. ;)

gallery_528_659_83742.jpg

 

Groeten Beaker :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, ze zitten met name direct onder de toppen. Alleen degenen op de foto zitten halverwege de stam. Ik zit nu bijna in de 7e bloeiweek

knijp er eens in zijn ze hard is het zaad, dat ze in de oksels zitten is vrij normaal maar dat je het ook onder de topjes heb zitten zou ik het toch even in de gaten houden als de andere planten dat niet hebben, heb dit in het verleden ook eens gehad en de calyxen zagen toen precies het zelfde uit kon toen zo het zaad eruit duwen en ja er kwam ook een haartje er boven uit, hermafrodiet laat ook de vrouwelijke kant zien zo dat het soms moeilijk in de schatten is of het nu daadwerkelijk mannelijke calyxen of vrouwelijke calyxen zijn. Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat het soms moeilijk in de schatten is of het nu daadwerkelijk mannelijke calyxen of vrouwelijke calyxen zijn.

 

Mannelijke calyxen?

Onzin!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat het soms moeilijk in de schatten is of het nu daadwerkelijk mannelijke calyxen of vrouwelijke calyxen zijn.

 

Mannelijke calyxen?

Onzin!

jij hebt het nu weer over een man ik over een twee geslacht, Hermafrodiet, veel snappen nog steeds niet het verschil tussen een 100 % man en hermafrodiet die zich zelf bevrucht en op verschillende plaatsen in de plant zaad gaan aan maken, heb je dit nu nog nooit gezien??? :wacko: toen ik nog met fem zaad kweekte had ik precies de zelfde calyxen maar alleen zat er zaad in die ik er uit kon duwen maar goed kijk maar of je het geloofd boeit mij niet zo veel ik lul toch altijd maar wat uit me nek :whistling Edited by jack white
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

toen ik nog met fem zaad kweekte had ik precies de zelfde calyxen maar alleen zat er zaad in

 

Dan waren ze bestoven.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

toen ik nog met fem zaad kweekte had ik precies de zelfde calyxen maar alleen zat er zaad in

 

Dan waren ze bestoven.

zich zelf bestuiven ja hoef niet altijd van een mannelijke plant te komen, zelf bestuiving komt ook door stres bijv warmte te droog kweken licht lek en zo kan ik er nog een paar opnoemen, maar volgens moet jij je nog eens goed verdiepen in het hermafrodiet verhaal ze worden het niet alleen door de genetica maar er spelen vaker veel meer dingen een rol ;) dus als je met fem zaad kweekt en vind geen mannetjes in je tentje heb je nog kans dat ze uiteindelijk zaad gaan produceren, daarom ben ik dus gestopt met die zooi :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Jackwhite:

Je jaagt de topicstarter de stuipen op het lijf met:

 

je hebt best kans dat dit een hermafrodiet is...

 

Terwijl dat nergens op gebaseerd is.

Er zijn alleen een paar opgezwollen calyxen te zien.

 

maar volgens moet jij je nog eens goed verdiepen in het hermafrodiet verhaal

 

Ik denk dat je dus beter jezelf eerst kunt verdiepen in Cannabis, voor je anderen advies gaat geven.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Jackwhite:

Je jaagt de topicstarter de stuipen op het lijf met:

 

je hebt best kans dat dit een hermafrodiet is...

 

Terwijl dat nergens op gebaseerd is.

Er zijn alleen een paar opgezwollen calyxen te zien.

 

maar volgens moet jij je nog eens goed verdiepen in het hermafrodiet verhaal

 

Ik denk dat je dus beter jezelf eerst kunt verdiepen in Cannabis, voor je anderen advies gaat geven.

ja en die heeft die ook onder de topjes zitten dus heb je KANS dat dit een hermafrodiet is had toen wel zaad erin zitten zagen toen precies het zelfde uit, had toen ook opgezwollen calyxen waar gewoon zaad in geproduceerd werd,ik trek geen conclusies er zit alleen een kans in dat die het heeft. Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat je op de foto ziet is het resultaat van voorbloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...