Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

izroc

Cbd Crew Outdoor Mix 2015

Recommended Posts

gallery_10624_18083_71763.jpg

 

En weer er tegenaan in 2015, vorig jaar waren m'n 3 CBD Crew planten het mooiste en dit jaar voor een voordelige prijs

bij Growshop Alien 5 CBD outdoor mix zaden gekocht.

 

Ze ontkiemden allemaal binnen een dag van koffiebekertje met water naar zaai en stekgrond.

Afgelopen donderdag kwamen ze boven aarde en sindsdien groeien ze stevig snel door.

Ik ga ze morgen een liter water geven met 2ml. Biobizz Heaven en 2ml. Rootjuice.

 

gallery_10624_18083_403402.jpg

 

gallery_10624_18083_118110.jpg

 

En de Aubergine doet het ook goed, al 5 ontkiemt, moet even aanzien welke de mooiste plant word en dan pas verpotten.

 

gallery_10624_18083_239398.jpg

 

Hopelijk zijn ze bij m'n volgende post flink gegroeid, moet enkel de Biobizz wormhumus nog door de aarde mengen, weekje laten staan en dan kunnen deze erin.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk dat het outdoor seizoen weer begint, succes met je kweek

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom je keuze voor CBD rijke soortjes, heb je daar een prettig effect bij?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes, hier ben ik ook erg benieuwd naar omdat ik zelf ook voor medicinaal gebruik kweek!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ktja de CBD wiet werkt goed anti-psychotisch wel makkelijk als je diagnose schizofreen en bi-polair hebt, ik kan ook prima werken als fietskoerier als ik een jointje op heb. Je wordt er helder en scherp van, ipv sloom en stoned. Het schijnt dat je van CBD nieuwe hersencellen krijgt ook mooi meegenomen.

Verder zijn het ondanks het wat lagere THC gehalte gewoon mooie vette erg lekker geurende toppen. Ik verheug me er nu al op. CBD wiet is erg moeilijk te krijgen in de coffeeshop en de hoge prijs voor officiele Bediol mediwiet ga ik niet betalen.

 

Heb de plantjes vanmorgen 500 ml. water met 1a2 ml. Biobizz BioHeaven en 1a2 ml. Rootjuice gegeven.

Edited by izroc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan zo wel enorm strekken omdat ze te weinig licht hebben en er naar op zoek gaan, wellicht even dieper overpotten en een lampje kort erop voordat ze naar buiten kunnen?

 

Nogmaals, ben erg benieuwd naar de CBD soorten.....wil die hierna zelf ook gaan doen maar weet nog niet wat een potent soortje is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens CBD Crew blijven het kleine en kompacte Indica's. Hoop dus op niet veel stretch.

Met het slechte weer de aankomende week zou een lampje niet verkeerd zijn, maar helaas ik heb geen lamp.

3 pheno's zijn echt nog heel kort, 2 andere pheno's zijn al wat langer. Maar kan het nog geen overdreven stretch noemen.

 

Positronics heeft ook een paar goede CBD soortjes, maar Royal Queen Seeds heb ik slechte ervaringen mee.

Vorig jaar bleef de Royal Kush #1 een erg klein plantje, en de Royal Bluematic's vond ik ook tegen vallen.

Een erg kleine wortelkluit en 1 freak met bijzonder lage opbrengst.

 

Terwijl de CBD mix vorig jaar wel erg lekker ging, en waar ik toch een redelijke opbrengst vanaf heb gehaald zonder veel schimmel.

 

Gisteren heb ik Biobizz wormen humus door m'n oude allmix gemengd en dit moet nog even staan.

Ga denk half mei de plantjes in grotere potten buiten neer zetten zodra deze kleine potjes goed doorworteld zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou er toch even een lamp boven hangen zolang want we krijgen weer slecht weer en ze hebben flink licht nodig om zich te ontwikkelen!

 

Op de foto zie je dat ze al flink op zoek zijn naar licht, daarom worden het zo'n lange dunne sprietjes.....

Edited by Gorilla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag gelukkig nog genoeg zon in het raamkozijn, volgende week minder zon, zoals gezegd heb ik geen lamp en ik ga ook geen lamp kopen. Als het echt van die sprietjes worden graaf ik ze wel tot de lobblaadjes in. Vandaag zijn ze net een week oud, en 2 vertonen lichte stretch. De gekartelde blaadjes worden steeds groter. Gebrek aan wind doet ze ook vaak strekken, ik heb ze tot nu toe twee keer drie uur buiten in de directe zon en wind laten staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed idee, ik zet m'n plantjes zoveel mogelijk in de zon en wind en daar worden ze sterker van, het stammetje wordt ook dikker door een beetje wind.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er staan nu al ruim een uur 2 ventilatoren te draaien op een redelijke afstand waardoor de plantjes zachtjes bewegen, vooral de al wat langere 2.

 

Even een nieuwe foto om te laten zien hoe het ervoor staat na bijna 2 weken.

 

gallery_10624_18083_335465.jpg

 

 

Gelukkig nog wel iedere dag een beetje zon, en volgende week wordt het warmer dus dan kunnen ze wat meer naar buiten.

Ik laat ze voorlopig nog in deze kleine potjes zitten, totdat ze fulltime in m'n achtertuin kunnen blijven staan.

 

Heb ze paar uur geleden halve liter water met 1ml Biobizz Bio-Heaven en 1ml Root Juice gegeven, dit herhaal ik om de 2 a 3 dagen.

Misschien mogen ze inmiddels met z'n fijven wel een liter water.

Over een paar dagen breekt week 3 aan en dan ga ik ze wat kleine hoeveelheden Biogrow en Fishmix geven.

Edited by izroc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed dat je voeding gaat bijgeven, want zaai&stekgrond is meestal heel voedingsarm, en zo te zien aan de bladeren zijn je plantjes sativa dominant? Die groeien het beste op een voedingsrijk medium :D

Edited by ktja

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ventilatoren kunnen wel uit, waaid hard zat buiten! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die ventilatoren maken ook een pokke herrie, ik heb er geen dimmer voor. Buitenwind is vele malen beter.

CBD Outdoor Mix zijn kortblijvende Indica's trouwens, in een verhouding van 70/30 Indica/Sativa.

Op onderstaande foto's kan je duidelijk de Indica bladeren zien (met de dikke vingers).

Vorig jaar met de CBD Mix (dus niet outdoor) had ik er 1 lange tante tussen zitten, die stond in de grootste pot en

had ik eenmaal getopt. Was wel over de twee meter schat ik zo.

 

Nu staan de dames lekker in het zonnetje en wind in de achtertuin. Ze zijn al weer flink gegroeid.

Twee heb ik er nu ondersteund met chopsticks. Gewoon diep ingraven in een grotere pot binnenkort en fulltime buiten spelen.

 

Hou ze recht en fier, en drink niet teveel bier (behalve de slakken dan).

 

gallery_10624_18083_498647.jpg

 

En een andere hoek.

 

gallery_10624_18083_450959.jpg

 

Over een week of twee in grotere potten tot die tijd pappen en nathouden.

 

Heb trouwens Biobizz Acti-Vera besteld bij de growshop, 37,50 voor 1 liter, prijzig maar ik heb het er wel voor over. Is op basis van Aloe Vera en Biobizz kennende is het vast weer de moeite waard.

Edited by izroc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo, planten net verpot in 6,5 ltr. pot, wortels kwamen door de gaatjes aan de onderkant heen dus werd tijd.

Mooie wortelstelsels, al een flinke kluit.

De Biobizz Rootjuice heeft goed geholpen.

Hier kunnen ze wel weer 2 of 3 weken in vooruit.

Planten zijn op onderstaande foto 1 maand oud.

 

gallery_10624_18083_318674.jpg

 

Nog 3 ondersteund met chopsticks.

 

Ook een slakkenval (glazen pot met bier ingegraven) gemaakt.

Edited by izroc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu gaan ze knallen met dit mooie weer B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ze gaan nog steeds lekker, alle 5, nu 5 weken oud. Heb er vier getopt, de kleinste laat ik in originele staat (ongetopt).

Ze staan nog wel allemaal ondersteund met chopsticks maar deze hoop ik er snel bij weg te kunnen halen.

 

Even wat foto's waarop de vooruitgang goed te zien is.

 

gallery_10624_18083_235434.jpg

 

gallery_10624_18083_109393.jpg

 

Even een closeup van een getopte plant;

gallery_10624_18083_110152.jpg

 

gallery_10624_18083_46227.jpg

Deze plant laat ik in originele staat, ik ga haar niet toppen, ze was de kleinste maar wordt misschien wel de hoogste.

 

Hopelijk wordt het snel een warme zomer, groei en bloei ze!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat goed.

Ze zien er redelijk het zelfde uit allemaal.. voor een mix.. Misschien allemaal de zelfde toevallig :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet je welke soortjes het zijn of was het zo`n verrassingspakket :P ben wel benieuwd namelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

En weer er tegenaan in 2015, vorig jaar waren m'n 3 CBD Crew planten het mooiste en dit jaar voor een voordelige prijs

bij Growshop Alien 5 CBD outdoor mix zaden gekocht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net zoals vorig jaar weer een verrassingspakket. Vorig jaar had ik 2 verschillende soorten, 2 zaden mislukt van de 5. Dit jaar zullen we het zien, het is nog vroeg, sommige planten hebben blad met vreemde vergroeiingen, dit groeit er wel uit. En anders heb je een freak plant en die kunnen soms nog aardig lekkere wiet opleveren. Wat me opvalt is dat het blad echt omhoog reikt naar het licht, alsof zo'n plant je wil omhelsen!

Ze blijven tot nog toe lekker gedrongen, kort dus. Hopelijk worden het mooie bosjes.

Twee zijn iets langer dan de andere drie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker zonnetje deze Pinkster zondag, vrijwel windstil. Ideaal voor de plantjes om stevig omhoog en opzij te groeien.

 

 

gallery_10624_18083_290055.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi gecamoufleerd! Wel oppassen voor meikevers, zo dicht bij de haag ;-) ziet er prima uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je Zindrin, heb ze momenteel binnen staan op de vensterbank, soms in de zon, beter dan in de achtertuin waar na 16:30 geen zon meer is.

Ze beginnen al behoorlijk te geuren!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De mijne blijven buiten staan, maar ik verhuis ze wel met de zon mee. Anders krijgen ze echt te weinig licht. Hier ook al een bemoedigend geurtje!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...