Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Marvisio

Gevonden Zaadje..

Recommended Posts

Ik ben nieuw in deze sport maar zal me even voorstellen,

Genaamd Mark, 22 Jaar met een gevonden zaadje !

Een aantal weken geleden kreeg ik een drietal zaadjes van een maat van mij omdat ik het graag een keer wil proberen,

Toen heb ik de zaadjes in een AH moestuin bakkie gestopt en water gegeven en eentje staat er nog van overeind !

Zelf rook ik geen wiet dus kan/ga ik helaas geen rookverslag uitbrengen dus de smaak zal "altijd" geheim blijven.. :bigjoint:

Mochten er op of aanmerkingen zijn dan hoor ik het graag en tips zijn ook altijd welkom !

 

Hier een foto van het plantje dat hij opkwam op 24-3

jv1ykk.jpg

 

En op 30-03 was het al een flinke jongen geworden 20kewib.jpg

 

Tot nu is gaat het niet echt snel, wat raar is aangezien ik hem volop liefde geef en de hele dag in de zon zet.

 

14-4

Ik heb hem maar in een grotere pot gedaan zodat hij misschien wat meer gaat leven (zaadjes waren trouwens al twee jaar oud vertelde hij)

2qcm6ty.jpg

 

 

Nu net ook nog wat foto's gemaakt.. Het groeien gaat niet echt snel (bijna 3 weken verder en niet echt iets gebeurd)

20abhgl.jpg35hnsjo.jpg

 

Ik denk dat de oorzaak is dat hij veel te nat staat. heb ook geen gaten in de bodem van de pot dus het water wat ik teveel heb gegeven kan niet weg en zal dus natuurlijk moeten verdampen ofzo.. Valt me wel op dat hij een stukje meer opkomt met zn blaadjes nu ik hem verpot heb en geen water meer geef !

 

Kan ik de pot vullen tot de rand zodat hij meer wortel gaat "kweken" ?? (las zo iets in een ander verslag)

 

 

19-APRIL

 

Vandaag weer bezig geweest met m'n plantje aangezien ik wat tips heb gekregen.

 

Tot de rand gevuld met aarde en een beetje wezen knutselen met aluminiumfolie en een stukje karton voor "betere" zon ?

Weet iemand of dit werkt of het teveel zon voor hem is ?