Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
martine67

Zijn Alle Vapo- Pennen Shit Of Heb Ik Pech?

Recommended Posts

Hoi, ik ben een beginnende gebruiker van wiet. Ik rook niet en heb daarom een snoop dogg vapo-pen gekocht. Volgens handleiding gebruikt en binnen 2 weken kapot. Ik denk het gloeispiraal. Het is zo'n dun kwetsbaar dingetje! En schoonmaken moet toch? Intussen een poseidon van airistech gekocht, en die was na 4 x al stuk. En dat zonder schoonmaak! Ook het gloeispiraal, denk ik. Want de andere onderdelen voor olie en wax doen het nog wel erop. Ik gebruik het om pijn te bestrijden. Ik baal nu enorm want 150 euro verder en ik kan niet dampen nu. De pennen teruggestuurd en afwachten wat de shops doen. Maar nu vraag ik me af of er wel goede draagbare vaporisers zijn? Ik wil geen 400 euro uitgeven. 200 is wel de max. Iemand tips?

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn zeker goede, de betaalbaarste deftige, zijn de Mcig's

Amerikaanse makelij maar toptoptop.... niets dan lof over..

Share this post


Link to post
Share on other sites

mcig of g-pen zijn beide hetzelfde, geen vaporizers maar eerder elektronische wietpijpjes. Voor het roken van olie of wax is dit prima en zijn er leuke pennen te vinden om elektronisch mee te roken. Helaas geld dit niet voor dry herb pennen zoals de snoop dog pen en bijvoorbeeld de cloupor cloutank m3. Deze pennen verbranden je dry herb en dan rook je dus nog steeds teer. Waar jij naar op zoek bent is een portable convectie vaporizer ipv een conductie pen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld de mighty of crafty van storz en bickel, de pax by ploom, de pinnacle pro, davinci ascent en vele andere.

 

greets Tita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank! Ik heb een paar zitten bekijken, met filmpjes en die pinnacle pro ziet er goed uit. Inderdaad een uitneembaar reservoir voor droge kruiden, en kennelijk een keramisch opwarmsysteem. Ook de anderen zijn mooi en meer betrouwbaar, denk ik. Nog even verder de verschillen afwegen. Het belangrijkste is inderdaad een stevig verwarmingselement. Zeker als je minimaal 200 euro betaald wil je er wel even mee doen. Hartelijk dank. Meer tips blijven welkom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou voor een crafty of een mighty gaan.

Dat zijn wel de betere dampers van nu.

en ik ga er zaterdag 1 halen eindelijk stoppen met blowen na 17 jaar

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als die buiten het budget is zeg ik de gouden tip, lekker door sparen want de rest is echt gewoon kut.

Zelfs de davinci waar iedereen zo weg van is hier vind ik ook kut. slangetjes breken (scheuren) en dan niet over de magic flight box wat een nachtmerrie.

Nee storkz en brickel weten wel waar ze mee bezig zijn.

Dus ga voor een mighty dan heb je er zeker nog jaren plezier van.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Xx0CLknJNVY

Edited by BUZZ
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super tip zelf al die fout gemaakt met meerder cheap dampers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik leer ook alleen maar van de besten.

en een beetje onderzoek kan ook niet kwaad tog.

alleen deze markt maakt lekker van onze koop graage consument gebruik waardoor wij weer geld uit onze zak kwijt en een product hebben die niks waard is en eigenlijk niet meer willen.

morgen lekker naar adam naar azarius kan je ze ook uitproberen wat ik ook maar is ga doen.

alleen mijn besluit staat al zo goed als vast een crafty of een mighty

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testen is altijd goed.

 

Ik kan alleen zeggen dat ik het een fijne vind maar ben wel een storkz en brickel fanboy

DSCF6687_zpsnvqdkzev.jpg

Nog een keer de plenty

 

Maar ben ook een De Verdamper Fanboy wil ooit nog zo een reiziger aanschaffen.

LOL

DSCF6678_zps4bbz5vxr.jpg

 

En wat is duur peuken zijn toch ook niet echt cheap dacht ik

En dan nog eens minder gezond.

 

 

BFP.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks, ja, ik ben er nu ook achter dat die goedkopere vapo's allemaal k*t zijn. Maar nou is er ook een met butaangas als hittebron. Gewoon een aansteker dus. Iemand daar ervaring mee? Ik ga echt wel ff doorsparen voor de betere, ook voor mijn longen dus, maar dan heb ik in de tussentijd wat. En ik ben ook niet zeker of Apollyon R'dam mij me geld terug wil geven of dat ik hem voor een andere kan ruilen. Misschien willen ze alleen het hitte-ding vervangen. Ik heb nog niks van ze gehoord. Maar fijne tips. Top.

Edited by martine67
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook ik ben net als BUZZ en BLASTFROMPAST een trotse eigenaar van een MIGHTY en dat is toch heel anders als het lopen klooie met vloei en vooral tabak...

Wat een smaak sensatie......en wat een power heet deze portable verdamper... ik ben in mijn nopjes ervan...

Kost wat maar heb je ook wat...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

how we roll (Vond hem epic LOL B :vapo ) The Three Mightyneers.

untitled--20150418-0056_zpsm4dpycso.jpg

 

BFP

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nog te stoned om fatsoenlijk te reageren.

Wat een damp en een sluipmoordenaar

 

Mo

Edited by BUZZ
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die op gas de wispr heb ik ook gehad en is stuk gegaan aansteker mechanisme.

voor de rest werkte die prima alleen die warme lucht moest ik van hoesten.

De mighty bevald goed na een dag kan ik nog niet oordelen maar koude lucht en mega veel damp van zo'n arizer solo thuis apperaat komt nieteens zoveel damp als dit pocket dingetje.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook hier sinds vandaag een trotse bezitter van S&B ....de crafty.

Eigenlijk mede op advies van dit forum 'goedkoop = duurkoop'

 

Wat een smaak sensatie! na al 30 jaar blowen proef ik ouderwetse citral in mijn eigen wiet :dribble: :dribble:

De vrouw vond het niks. dacht aan een citronella muggenstick te likken :wtf:

Beetje aan het experimenteren met de temperaturen nu.

Nog tips hiervoor?

 

 

btw. als je van gadgets houd is de app wel erg leuk hoor.Ik hou van dat soort info als gebruiks tijden, firmware versies, enz. Kijk maar eens in de playstore/appstore, naar de app van storz en bickel.Je kunt hem gewoon installeren allen kun je uiteraard niet conectten met de crafty.Ook lijstjes met temperaturen e.d (behalve weed ??) Zo krijg je een idee wat je er allemaal mee kan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...