Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

pietspriet

5 Ak47 400Watt Secret Jardin

Recommended Posts

Hallo ik wou wel eens een verslagje doen over 5 keer een Ak47 die ik wil gaan sqroggen onder een net.

 

Setup

 

Secret Jardin DR120

400 watt Philips son t plus

400 watt Philips VSA

300M3 Koolstof filter

300M3 Afzuiger

12 liter potten

 

Het is de eerste keer dat ik ga sqroggen.

ik heb een foto maar hoe kan ik die hier bij zetten?

 

Ik heb ook een 600watt setje alleen wou eens kijken hoe het met een 400 wattertje gaat.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je der maar 5 gaat plaatsen zijn de potten niet wat een de kleine kant, je hebt toch genoeg ruimte.....ik had persoonlijk voor een 18 liter gegaan....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk! Ik schuif aan. Een fotootje kun je plaatsen via je log in en klikken op Gallery links boven in je scherm. Je klikt op het volgende scherm op Afbeelding. Daarna klik je op je afbeelding van je eigen album en kopy de BB code. 1 en ander staat ook wel uitvoering beschreven op dit forum.

 

Ik heb ze zelf in 6 l potjes zitten de AK - 47 met het doel moederplantjes te maken.

 

Hoe groter de pot, hoe mooier de plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

400 watt is een goede keuze voor de tijd van het jaar

12 liters gaan prima, ik draai op 11 liters 5planten per m2 en haal 100gr per stuk

snap niet waarom mensen 40 liters nemen volgens mij houden ze van sjouwen

wel elke dag wegen en water geven

 

succes grtz dragon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo mensen

 

@weedrunner oke weten we dat ook weer :)

De 12 liter potten heb ik gekozen omdat een kennis van mij het in 10 liter emmers doet en scroggen en krijgt die een net vol. Toevallig had ik deze potten nog liggen. De vrouwen zijn nu een week boven de grond. En staan nu onder de hps. @dragon ik ben al blij als ik 50gr van 1 af kan halen maar 100gr dat zijn leuke resultaten.

 

 

 

gallery_42547_18074_3499015.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoveel kwekers, zoveel meningen. Ik zou voor minimaal 30 liter potten zijn gegaan.

Of je met 5 planten nu beter 30, 40 of 50 liter potten had gekozen; één ding zal bij je beginnen te dagen, liever groter dus....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu zijn er al 2 Gamma tijdklokken doorgebrand levens gevaarlijk die dingen.

Nu maar een mini schakelbordje gemaakt mooi digitaal en werkt perfect met een relais.

(natuurlijk die on geaarde stekker word ook vervangen :)

 

Inderdaad zoveel kwekers zoveel meningen, maar ik hou het klein met 12 liters en ik ga hopen dat ik een net van 120 x 120 vol krijg, mijn vorige kweek had ik 5,7 liters en kwam toch een leuke oogst af dat ging om de Kera Dwarf autoflower.

 

 

gallery_42547_18074_1337579.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...