Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Doede

Minister Verdraaid Feiten Over Wietteelt

Recommended Posts

Ik ben benieuwd wie die mensen dan wel zijn, die aan wiet of hasjiesj zijn gestorven. Namen graag.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die gozer is toch gewoon aan het trippen joh. Dat kan je toch niet serieus nemen dat wazige gelul van zo'n junk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geloof oprecht dat alle vooroordelen tegen de VVD kloppen! Het is helemaal niet erg, laat ze maar gaan, een keer gaat dat over!

Share this post


Link to post
Share on other sites

het ergste vind ik nog dat ze gewoon weer de grootste waren met de ps2015. hoe dan? die minerva uitvreters willen slechts power, power en power... ze hebben er soms zelfs dagdromen over op de roltrap.

maargoed, hij verdraait feiten en dat is erg, er zit nog een VVD biggetje dat vooral slaapt na de veel te royale lunch met idem drank in het EP, en als hansepanse vretertje wakker wordt herstart hij de koude oorlog met de woorden "we have won, we have won", om omeuuhhhh ivo maar een keer in perspectief te zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja liever VVD dan SP of een andere partij die nog meer via belastingen van het volk wilt roven.

Is allemaal waardeloos.

Dus meer tijd dan dit soort reacties besteed ik er niet aan. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhhh de Sp belasting verhogen? Nee joh...alleen de belastingen omhoog voor de mensen die verzuipen in het geld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danee,

 

Lijkt me niet de taak van de overheid te bepalen hoeveel iemand verdient die daar gewoon hard voor werkt.

Ze kunnen beter eens naar hun zelf kijken ipv alles maar weg te halen bij de bevolking.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus de overheid moet stoppen met belasting innen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Doede, 1 Euri erbij van mij.

Keep up the good work!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee de overheid moet stoppen te denken dat er eindeloos geplukt kan worden bij burgers.

Maar ben wel voor minderen en duidelijker.

Overal zitten belastingen op en soms zelfs belastingen op belasting.

Je bent zo 70 a 80% van je verdiende geld aan belastingen kwijt.

Dat is geen steentje bijdragen meer zoals ze dat noemen.

 

Het zou imo een mensenrecht moeten worden dat de overheid maar beperkt belasting kan heffen.

Bijv max 25%, maar zeker geen meerderheid

Nu kunnen ze als ze te kort komen dit bij de burger eindeloos weghalen ipv zelf beter beleid voeren.

En dan wel met regelingen als wachtgeld of die andere EU praktijken.

 

 

 

Zo respectloos gaat de overheid om met belastinggeld.

En zo zijn er wel meer verkwistingen.

Edited by GrowingP
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee de overheid moet stoppen te denken dat er eindeloos geplukt kan worden bij burgers.

Maar ben wel voor minderen en duidelijker.

Overal zitten belastingen op en soms zelfs belastingen op belasting.

Je bent zo 70 a 80% van je verdiende geld aan belastingen kwijt.

Dat is geen steentje bijdragen meer zoals ze dat noemen.

 

Het zou imo een mensenrecht moeten worden dat de overheid maar beperkt belasting kan heffen.

Bijv max 25%, maar zeker geen meerderheid

Nu kunnen ze als ze te kort komen dit bij de burger eindeloos weghalen ipv zelf beter beleid voeren.

En dan wel met regelingen als wachtgeld of die andere EU praktijken.

 

 

 

Zo respectloos gaat de overheid om met belastinggeld.

En zo zijn er wel meer verkwistingen.

hoezo? we betalen toch wel

kop boven maaiveld = weg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even drie keer minder belasting betalen? En jij denkt dat wij onze enorme welvaart en levensstandaard dan kunnen houden zoals die is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

HUFFnPUFF,

 

Zal niet eeuwig gepikt worden.

 

Tw!tchy,

 

Zelfs vergroten.

Als ondernemers minder belastingdruk hebben kunnen ze makkelijker groeien en meer banen creëren.

 

De roverheid moet kleiner en efficiënter.

Vind jij het niet absurd dan dat de meerderheid van je geld naar de belasting gaat en dan vaak genoeg onzinnig besteed word ook?

Je hebt je veel te veel in laten pakken en een te rooskleurig beeld van de roverheid.

Belasting is gewoon gelegaliseerde diefstal.

Ben niet tegen belastingen, maar laten we dingen wel gewoon zien zoals ze zijn. ;)

Edited by GrowingP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Doede, nog 1 Euri erbij van mij.

Wat mij betreft; elke dag 1 Euri.

Laat wel even weten wanneer doel bereikt aub.

Keep up the good work!

Keep up the good work!

Keep up the good work!

Keep up the good work!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal niet eeuwig gepikt worden.

 

Ik ben bang van wel, danwel dat wij dat niet meer mee gaan maken

Als je een wild beest uit je hand wilt laten eten, moet je hem vertouwen geven

Als je een wild beest voor je wilt laten werken, moet je een tiraan worden, iets waarhet wilde beest bang van wordt

 

En zo zijn de burgers nu, mak en bang voor de gevolgen, niemand wil de eerste stap zetten want dan krijg je de eerste pijl op je afgevuurd, zie Doede

 

makke lammeren maken zelfs geen geluid meer

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb zojuist de kerk van de Neo Rastafarians opgericht

Haile Selassie doe ik niet aan , maar het heilig sacrament voor mij is...je raadt het al...Cannabis

 

Mijn joint is me heilig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen zijn wij mensen en geen wilde beesten.

Angst zaaien werkt alleen bij onbewuste mensen, niet bij bewuste mensen.

En die mensen worden steeds bewuster en kritischer en krijgen ook steeds meer door hoe overheden zijn.

De mens wilt van nature vrij zijn, dus angst aanjagen zal alleen tijdelijk werken, uiteindelijk zal de mens zich toch vrij willen knokken.

Dat heb je gezien bij die islamitische landen waar de leiders verdreven werden hoe rap dat kan gaan.

Nu zal dat in Nederland beheerster gaan, maar het principe is hetzelfde.

5 - 10 jaar voor de pleuris uitbreekt, en kan wel eens sneller zijn als de voorzet word gegeven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de arabische lente is gestagneerd door de petrodollars in te zetten om meer veiligheidsdiensten te huren ( zie saudi arabie)

simpel gezegd: tegen de tijd dat er opstanden begonnen zijn er meer agenten aangenomen

conclusie....er is geen conclusie te trekken op basis van ontwikkelingen in andere landen

 

wij moeten zelf wakker worden

autonomie heeft niets van doen met wat een ander land uitspookt,,zoek de definitie maar eens op

dan komen we vanzelf bij een op NL gericht cannabeleid dat werkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MeneerJansen,

 

Ik trek ook geen conclusies of vergelijkingen met andere landen.

Het is slechts een voorbeeld van hoe snel de vlam in de pan kan slaan.

 

Dat wakker worden noem ik bewuster worden.

De Nederlander word steeds bewuster en voelt ook steeds minder verbondenheid met de politiek.

Dat gaat een keer escaleren, denk je ook niet?

 

Alleen zal dat in NL waarschijnlijk vooral gaan met stakingen en protesten met wat kleine relletjes.

Had het niet over het cannabeleid, al zal de politiek daar ook een keer wat mee moeten doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

worden we dat? hoe doet de vvd het in de laatste stemmingen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik deel jouw mening over de corruptie van de overheid...maar de oplossing ligt volgens mij niet in het opgeven van onze zorgstaat (of wat daar van over is). Grote multinationals hebben meer macht dan welke overheid ook. Grote bedrijven trekken aan de touwtjes. De overheid is slechts een stroman. Grote bedrijven zijn niet bezig met jouw of mijn welzijn. We hebben wel degelijk een overheid nodig...maar dan een overheid die werkelijk in dienst van het volk functioneerd in plaats van hun eigen ego, bankrekening en vriendjes die hen geld en macht toestoppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elke Minister verdraaid feiten en liegt glashard, that's their job.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...