Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ktja

2015 Balkon Kweek 5X Lemon Skunk

Recommended Posts

Beste mensen, ik ben al een aantal weken bezig met de kweek van 2015 (veels te vroeg, ik weet het)

Ik heb ergens in Februari al zaadjes gehaald en die begin maart laten ontkiemen.

Het soortje is Sensi skunk, een indica dominante plant, met een grote oogst en een lekker citrus aroma!

Ik ga de planten verduisteren.

De zaadjes ontkiemden alle 5

 

gallery_10248_2428_85794.jpg

 

Jonge zaadplantjes

 

gallery_10248_2428_305489.jpg

 

Ik had ze 's nachts op de verwarming gezet, omdat de temperaturen 's nachts in huis soms erg laag werden, ze groeiden heel langzaam, na 3 weken zagen ze er zo uit:

 

gallery_10248_2428_1442366.jpg

 

Ze groeien langzaam maar gestaag, ze hebben regelmatig in 10 graden gestaan of lager nog, maar dit zijn bikkels!

 

 

Zo staan ze er vandaag 8 april bij

 

gallery_10248_2428_299540.jpg

 

gallery_10248_2428_1256179.jpg

 

gallery_10248_2428_13470.jpg

 

 

Ze staan momenteel in 13 t/m 20 liter potten, denk dat ik ze nog 1 keer overpot naar 40 liter potten

veel kijk en kweekplezier dit jaar :wave:

Edited by ktja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes dit jaar met de kweek!

Je gaat verduisteren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mocht je het willen horen; dit ziet er beslist niet verkeerd uit.

Good luck!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ze groeien dan wel langzaam..

Maar zeer weinig strek!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, als ze een goede grootte hebben bereikt, ga ik ze verduisteren in een donker gemaakte kamer in mijn woning. Ik denk over 3/4 weken, en dan hoop ik 2 kweekjes te kunnen doen, het enige nadeel is wel dat de kweekjes in elkaar over lopen, dat er dan een paar weken wel 10 planten op het balkon staan i.p.v. de gedoogde 5, maar dat risico neem ik voor lief.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker aan het zonnen B)

 

gallery_10248_2428_512418.jpg

 

gallery_10248_2428_183282.jpg

 

enjoy :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah, misschien traag maar je hebt toch al een goeie voorsprong! Mooi op tijd begonnen en met dit weer gaan ze wel hard gaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, en dat is wel nodig als je 2 kweekjes wilt doen! De 2e ronde wordt silver haze :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_10248_2428_407099.jpg

 

gallery_10248_2428_579229.jpg

Edited by ktja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witte emmers laten licht dootr. Daar houden wortels niet van.

 

Tip die ik ooit kreeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da's alleen dan die links boven op de foto?

De rest is wit gemaakt? / zwarte binnenkant..

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 stuks links jah zo te zien.

De rest is wit gespoten zo te zien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, die emmers zijn amateuristisch en laten licht door, wat uiteraard niet goed is, ik moet die eigenlijk nog over potten, maar wou wachten tot de pot goed doorworteld was, om ze niet te beschadigen bij het overpotten, bedankt voor de tip mvg ktja

 

edit: ik ga ze morgen wit schilderen, heb ik met die andere potten ook gedaan, maar dan om ze wat koeler te houden in de volle zon, maar kan het natuurlik ook doen om licht buiten te houden :likken: Dan kan ik ze nog even in deze potten houden. cool :D

Edited by ktja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties's cool dat jullie meekijken en tips geven, vandaag heb ik de potten wit geschilderd, n.a.v. Ozzoes zijn tip :whistle:

 

gallery_10248_2428_893663.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit! Maar zie ik nu hier en daar verfresten aan de binnenkant van de potten/emmers?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, maar dat is minimaal, ik ga ze binnenkort ook overpotten, maar je hebt gelijk, die ene emmer had al stuc/verfresten erin voor ik ze ging schilderen, maar die heb ik gewoon zo gebruikt, een gokje, niet al te slim, maargoed.

Maar ik heb vandaag ook nieuwe potten gekocht, 7,50 de stuk 5 potten van 30/40 liter, mvg ktja

 

gallery_10248_2428_534817.jpg

 

gallery_10248_2428_1128642.jpg

 

Die trap staat daar, zodat ik alle 5 potten op de foto kon zetten, ik sodemieterde nog bijna van 8 hoog over het balkon naar beneden, ik stond boven op het hoogste treetje, en dan nog wat naar achteren gaan hangen :whistle:, lekker slim maargoed ik heb het overleefd, volgende keer geen risicovolle dingen meer doen als je na je werk al een aantal biertjes hebt geconsumeerd :whistle:

Edited by ktja
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oeiii.... ''ff snel'' , !! ja voorzichtig man!

Mooie potjes. Zitten daar gaten in?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog niet, maar die ga ik er wel in maken voor ik ze overpot ;)

Bedankt voor de tip :specool

Edited by ktja
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...