Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wietkop

1X Jack Herrer Autoflower Voor Het Raam

Recommended Posts

beste medewietliefhebbers,

enkele dagen geleden heb ik heb ik een autoflower jack herrer plantje laten ontkiemen in een pot die zeker wel groot genoeg zal zijn, opbrengst verwacht ik niet veel van het plantje is meer een kamerplant voor mij, die ik wil zien opgroeien om dan daarna als het beter weer is een nieuwe in de plaats te zetten die hopelijk wel opbrengt :D

ik heb nog wat plaats in de pot over gelaten omdat ik vooraf al wist dat het plantje ging strekken, en in afwachting ben van een 100W HPS lampje voor de regenachtige/bewolkte dagen.

Mijn plantje staat voor het raam waar ze zon vangt van ca. 8h tot 16h30.

Overdag word het hier gemakkelijk al 26-27°C en tegen dat het morgen word is het nog steeds 20-22°C.

Nu heb ik soms dat mijn plantje soms haar blaadjes laat hangen (die 3 dat ze al heeft).

Kan dit zijn doordat mijn woonkamer soms vol rook hangt als een overvolle coffeeshop, of omdat ik mijn water niet afzuur?

Foto volgt maar ik heb nog niet gevonden hoe die functie werkt en ga eerst eten maken.

 

http://gallery.wietf...18032_46353.jpg

http://gallery.wietf...18032_56488.jpg

 

euh... sorry maar is er hier ergens een tutorial te vinden om foto's te posten op jullie manier, ik kan zo direct niet vinden waar ik kan lezen hoe ik de foto direct tevoorschijn tover onder mijn tekst :execute

Bij voorbaad dank

Edited by wietkop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altijd grappig een venstertoppie, wordt nooit al te veel maar je ben van de straat. Denk dat als je je hpsje erbij hangt op de bewolkte dagen, dat je zown verschil gaat zien in groeitempo dat je m ook niet meer weghaald.

Hoe ga je dit doen trouwens Wietkop, hou er wel rekening mee dat je de hps-lamp op de juiste manier aansluit, dus niet zo rechtstreeks t stopcontact in. Ook al ist maar 100watt.

En zorg dat t hps-licht niet naar buiten schijnt (als deze bij je raam blijft staan) want dit geeft nogal een aparte kleur wat sommige mensen herkennen.

 

 

Als je de url code copiet in je album van de desbetreffende foto, zet je deze in je topic. Met een spatie tussen de verschillende foto's om het netjes te houden

Moet goed komen.

 

Succes ermee.

 

bubbz

Share this post


Link to post
Share on other sites

t begin ziet er al goed uit! Die hangende blaadjes zijn niet erg, hoef je momenteel geen zorgen over te maken.

Wel zorgen dat je niet te enthousiast omgaat met water geven :P

Benieuwd hoe het verder zal lopen.

 

Grtz Holyherb

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de snelle replys,

ik dacht dat een voorschakelapparaat niet nodig ging zijn omdat het maar om 100W ging dus bedankt voor de waarschuwing, eens mijn lamp in mijn bezit is, zal ik een bevriende elektricien vragen om een relaistje te regelen voor me.

en wat betreft water geven stop ik mijn vinger in de aarde en geef ik pas als het inwendig ook behoorlijk droog aanvoelt, ik weet niet of dit een correcte manier is van water geven maar ik ben van oordeel dat onkruid niet zo snel vergaat dus nu en dan eens wat aan de droge kant staan zal wel geen kwaad kunnen? correct me if i'm wrong

groeten wietkop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht na een weekje nog maar eens een fototje te nemen, wat simpeler lijkt wanneer je op het idee komt dan wanneer je het dan ook probeerd. Dus daar ben ik nog niet zo handig in.

Ik heb maar 1x watergegeven deze week, Het weerbericht loog dat het mooi weer ging worden dusja shit happens en mijn hpsje ligt jammergenoeg nog steeds zo'n 70km verderop ik zweer als ze hem terugsturen naar utrecht stap ik naar testaankoop voor de verzenders.

Ook had ik daarnet het brilliante idee om een darkroom voor jacky te maken door mijn gordijn rond de pot te draaien, kan ik daarmee het plantje beschadigen, als bijvoorbeeld de gordijn constant tegen haar hangt?

En heeft het plantje er last van als ik haar elke dag 2x een paar meter verzet om haar in de middag op het balkon te zetten en als de beste zon weg is terug binnen te halen?

 

2 fototjes komen later, na het eten enzo maar even klooien met foto's in dat ene topic in overçg en zo

 

gallery_44125_18032_25515.jpg

 

gallery_44125_18032_25515.jpg[/img] gallery_44125_18032_13409.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

vanmorgen nog eens zin gehad om snel even 2 nieuwe fototjes te maken, ze begint eindelijk op een wietplantje te lijken :) dit geeft mij alleen maar meer zin om tegen de winter een 1-plantshokje te maken om het fatsoenlijk te proberen.

 

hier een vooraanzicht waarbij ik jullie niet laat meegenieten van het prachtige uitzicht :evil:

 

gallery_44125_18032_73282.jpg

 

hier een bovenaanzicht met links radijsjes die waarschijnlijk niet te vreten zullen zijn :)

 

gallery_44125_18032_123514.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

en nog steeds geen nieuws van mijn hps lampje :( zal die waarschijnlijk wel nooit meer ontvangen.

 

gallery_44125_18032_73804.jpg

 

gallery_44125_18032_98233.jpg

gallery_44125_18032_36226.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opzich ziet het er niet verkeerd uit, alleen vind ik de stammetjes wat aan de dunne kant.

Hebben ze wel een beetje wind gevoeld? dat zorgt ervoor dat de plant zich gaat verstevigen en dus dikkere stammen gaat maken.

Als het zou kunnen. zou je ze buiten kunnen zetten zo gauw het weer het toelaat en een lekker windje waait.

Ik wou mijn auto flowers ook achter het raam zetten. En ze hebben er ook gestaan.

Maar nu staan ze onder 2x55 wat Tneon en gaan als een speer.

good luck, greetzzzzzz Rockfort

Share this post


Link to post
Share on other sites

plantje staat inderdaad elke dag op het balkon wanneer het weer dit toelaat,

ik denk dat ik haar te vroeg in de grond gestoken heb (ergens rond 15 maart ofzo) dit was omdat ik mijn onderbuurman hoorde zeggen, als die gast hier zo een wietplant zet ga ik op zijn muil kloppen, dus heb ik direct zaadjes besteld en er 1tje in de grond gestoken omdat dit blijkbaar mag in belgie zolang het er maar 1 is.

De laatste 2 dagen ziet ze zwaar af, ik hoop dat het gewoon door de tropische zon komt.

 

gallery_44125_18032_86222.jpg

 

gallery_44125_18032_22392.jpg

 

gallery_44125_18032_90583.jpg

Edited by wietkop

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom een 100w hps, en niet een t5/t8/pll setje, als het enkel is om 'bij te lichten' op donkere dagen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb eigenlijk geen idee huff'npuff, maarja ik heb dat voor deze zomer al uit mijn hoofd gezet, doordat mijn lamp nooit toegekomen is dus wietkop heeft lekker 50 euro voor niets betaald -_-

als ik iemand vind die mee wil gaan zou ik misschien wel eens kijken wat er te rapen valt op die cannabis liberation day zondag.

want ik ken zelf niet genoeg van elektriciteit om even naar de doe-het-zelf winkel te stappen en daar even alles te nemen wat nodig is om zo een t5 setje te fabriceren, anders had ik het al lang gedaan.

heb ook geprobeerd naar sluis te fietsen om een lamp te halen maar hun vertelden me dat ik in het beste geval maar binnen een maand of 2-3 nog eens moest passeren.

Nuja, ik heb nu toch eens een plantje zien groeien, voor mijn volgende plantje ga ik zo een buffertabletten bestellen en het hele pakket voor rozenmoeheid aan me potgrond toevoegen :D

en misschien is deze wel erg optimistisch maar ik wil toch tegen deze winter een 1plantskastje fabriceren maar ik heb ook geen kristallen bol natuurlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier nog een paar kiekjes van de toppen, heb vanmiddag ook een mes door haar stam gestoken, ik weet niet of klieven een meerwaarde geeft maar aan de andere kant zouden anders niet zoveel mensen het doen denk ik dan.

 

gallery_44125_18032_128013.jpg

 

gallery_44125_18032_144515.jpg

 

gallery_44125_18032_57023.jpg

 

gallery_44125_18032_54494.jpg

 

gallery_44125_18032_263407.jpg

 

gallery_44125_18032_157943.jpg

 

gallery_44125_18032_186489.jpg

 

gallery_44125_18032_9153.jpg

 

gallery_44125_18032_120990.jpg

 

gallery_44125_18032_105911.jpg

 

gallery_44125_18032_63452.jpg

 

gallery_44125_18032_59075.jpg

 

gallery_44125_18032_161673.jpg

 

gallery_44125_18032_195025.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb 75gram droge oogst

(ik weet dat niemand dat intresseerd maar zo kan ik het nog eens opzoeken binnen 3 maanden :D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das niet verkeerd voor een vensterbankkweekje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is netjes, ik hoop van mijn nlx autoflower die nog buiten staat ook zoiets af te halen.

Alleen wil de 2e bloei nog niet door zetten, dus wacht ik geduldig af.

Ga je er nog een doen dit jaar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eerst en vooral bedankt voor de positieve commentaren!

ja me volgende plantje is nu een week boven de grond, weer een autoflower jack herrer

wat doe ik anders deze ronde?

-deze keer pas ik het 4 stappen plan van sannies toe

-verslagje komt in outdoor verslagen omdat ik geen moeite meer doe om aan een lamp te graken voordat het winter is.

-plantje gaat niet meer elke avond naar binnen, enkel nog als het regent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk, dan hoop ik dat we een mooie zomer krijgen. Ik heb ook nog een crazy bud auto flower buiten staan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad, voor het eerst in mijn leven vind ik het niet erg dat het zomer word :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

update!! :likken: en 1 voordeel als het mis gaat met je plant heb je allesins jupiler genoeg staan hahahaha :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@soulfly: inderdaad het word tijd dat ik nog eens een fototje schiet van hoe mijn plantje er nu bijstaat, zal kijken of ik vanavond wat tijd ervoor vind maar kan niets beloven omdat ze nu onder de led staat wegens slecht weer

en wat zouden we zonder jupiler moeten natuurlijk :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...