Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Makaveli

Hoi Hoi :)

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik ben moncheno (overigens niet mijn echte naam) en ben afkomstig uit de mooiste stad van Nederland, Amsterdam uiteraard!

 

Heb de afgelopen twee jaar tijdens de 'wiet-seizoenen' best vaak dit forum bekeken, en dat met name de ervaringen en comments van de gebruikers hier dus ik vond het nu dan maar eens tijd om te registeren en eventueel vragen te stellen of ervaringen te delen. Dit is mijn derde jaar dat ik me bezig houd met de plantjes, eerste jaar was een stekkie, tweede jaar zaad in de grond gedaan en kijken of die uit kwam (had namelijk nog geen idee hoe en wat). En nu het derde jaar, het jaar waar ik juist veel wil leren, meer dingen wil proberen en met het eindresultaat een goeie oogst neerzetten, en dan gaat het niet om hoeveel gram maar om de kwaliteit van de toppen.

 

De afgelopen twee jaar heb ik me eerlijk gezegd alleen bezig gehouden met de plant water geven, en gewoon hopen dat ik er zoveel mogelijk gram af kan halen zodat het wat geld oplevert. Ja, tegenwoordig draait helaas alles om geld en zonder geld kan je in principe weinig doen. Ah goed, om dat achter me te laten heb ik besloten dit jaar wat meer ervaring op te doen en allemaal spullen in geslagen, zoals goede grond, grote potten, voeding, een ph meter en leuke zaadjes.

 

Zo ben je heel wat geld kwijt, en het kan ook uiteraard de mist in gaan dat ik het compleet op fock maar goed daar leer je dan weer van he! Nou goed, heel verhaal terwijl ik me eigenlijk alleen even moest voorstellen...... in iedergeval dit jaar wordt het net zoals de afgelopen twee jaar een outdoor grow, maar dan wel met de volgende spullen:

 

Voeding/Nutrients: BioBizz Grow & Bloom (Canna PK 13-14)

Grond/Soil: BioBizz All-Mix gemixt met paar zakken van de praxis

Zaden/Seeds: Super Silver Haze, A.M.S & Arjan's Strawberry Haze (Greenhouse seeds)

Potten: 3x 75L (Not sure), en 3 kleinere van ongeveer 20-40L.

 

Graag deel ik mijn ervaringen met jullie doormiddel van een verslag, zal ik dat doen? Of willen jullie liever niet zien hoe ik er een tering zooi van maak :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:welcome: & succes straks met je kweek maarre .....................................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

R'dam is veeeeeeel mooier dan A'dam :icecream: :icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super Silver Haze buiten lijkt me lastig, die bloeien pas laat, tenzij je gaat verduisteren. Kijk eens een paar buitenkweekverslagen en guerillaverslagen door, daar staan meestal wel goeie buitensoorten die je niet hoeft te verduisteren. En als je wat gevonden hebt maak maar een verlag dan kunnen we je volgen en helpen, veel succes en plezier!

 

KushCommander

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks!

 

Ik ga dan het onmogelijke waar proberen te maken KushCommander. In principe weinig keus als ze inmiddels al bijna ontkiemt zijn, wie niet waagt wie niet wint! Ik heb mezelf aardig ingelezen over het verduisteren, rond juni wanneer het 12/12 is beginnen alleen hoe ik dat ga doen met 5 a 6 planten is nog de vraag, kan nog is best lastig gaan worden.

 

Zo zie je maar, voordat je begint leer je alweer een hoop........

 

P.s Amsterdam mooiste stad ter wereld !!! :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes buiten hopen op een super zomer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...