Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Belial

Hoi Allemaal

Recommended Posts

hallo allemaal,

 

ik ben belial uit het noorden van ons land en sta op de vooravond van men eerste kweek sinds 13 jaar.

 

had hier al een keer eerder een account aangemaakt maar weet niet meer precies de naam en ww dus heb ik maar nieuwe gemaakt.

 

heb al verschillende threads gelezen en ben vooral informatie over breeden aan het verzamelen omdat ik graag een auto versie van een regular weedje wil maken.

 

heb lang gezocht naar welke soorten ik daarvoor wil nemen en heb besloten om te gaan voor de Lowryder#1 van JD en als regular soort de Scott's OG van rare dankness... hoop daarmee over enkele jaren een stabiele en zeer potente auto soort van te verkrijgen die geschikt is om hier als guerrillaplantje te growen

 

ik ben ook van plan dit hele project (dus alle generaties) te documenteren hier op het forum om zo bij evt problemen goede hulp te kunnen krijgen van ervaren breeders

 

hoop jullie dus binnenkort op men eerste growverslag hier te mogen begroeten en er een goed en informatief verslag van te maken voor een ieder die ook er over denkt om een eigen soort te breeden maar nog niet goed durft over de streep te trekken en toch te proberen een eigen rasje te produceren

 

Groeten belial

 

PS... hier nog even een link naar men laatste groei project welke door de politie voor een groot deel is meegenomen (wat ook mede 1 van de redenen is geweest om niet meer te kweken ;)

 

 

waren 8 plantjes van de soort PP

Edited by Belial

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom en succes. Mooi project zo te horen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er naar uit dat het nog even duurt voor ik kan beginnen.. ze hebben me zoals het er nu uit ziet de verkeerde boontjes gestuurd :(

 

heb volgens verpakking crystal dwarfs van freedom of seeds gekregen in plaats van lowryder #1 van joint doctor :(

 

ze zijn nu aan het uitzoeken of er iets mis is gegaan of dat er wat anders is, maar hoor pas morgen uitsluitsel dus nog weer een dag wachten :(

 

niet leuk maar ja kan weinig anders doen... hoop de komende dagen beter nieuws te hebben:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon ontkiemen en gaan die zaden sturen ze wel op. De verkeerde willen ze toch niet terug.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is het juist ik wil die verkeerde ook niet immers ik wil die lowryders om daar stuifmeel van af te halen om scotts og mee te bestuiven :)

 

maar hopen dat het goed komt

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens de seed bank waar ik men boontjes weg heb waren het wel de goede mar verkeerde tekst.. ze sturen originele verpakking nog naar me op dus morgen eindelijk men zaadjes in bad hehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top man hoop dat het ook zonis wat ze zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ook maar zal van de grow toch een journal maken hier dus hoop dat wanneer het andere kwekers opvalt dat die plantjes van mij helemaal niet op lowryders #1 lijken maar wel op crystal dwarf dat ze me dat dan kunnen vertellen ;)

 

heb zelf nog nooit auto's gekweekt dus zou mij niet opvallen omdat ik niet weet van beide soorten wat de herkenningspunten zijn

 

wat me nu al is opgevallen is, is dat de zaadjes veel kleiner zijn dan ik gewend ben of is dat normaal voor een autoflower dat die wat kleiner zijn omdat ze ook sneller af moeten rijpen??

Edited by Belial

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...