Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
FoolOnTheHill

Grote Delen Van Noord-Holland Zitten Zonder Stroom.

Recommended Posts

Grote delen van Noord-Holland zitten zonder stroom.

 

Meer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tip;in de groei geef je de planten weer 1x 24/0

In de bloei...........das k*t

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik krijg me lamp ook niet meer aan ook... lekker dit.

 

Edit toch gelukt met ander stopcontact.

Edited by GrowingP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik schrok me ook te pletter, vreemd geen stoppen doorgeslagen noch de aardschakelaar, 1,5 uur heeft het geduurd volgens een van m,n tijdschakelaars!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier was de stroom ook uit volgens me vrouwtje maar ga net me timer op tijd zetten en zie dat deze nog gewoon goed staat. Wtf? Snap er geen reet meer van.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn stroomstoringen erg funest voor de kweek of kunnen de planten nog wel herstellen na 1 a 2 uur zonder licht gezeten te hebben?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snap er geen reet meer van.

 

Dan heb je waarschijnlijk een digi-timer, met een batterijtje er in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kush Comander, hoi! Zou me er niet te druk om maken, ik zou t zelf ook wel met een paar dagen vergeten zijn dat de stroom uitviel!

Ik weet het niet echt, maar, ik kan me niet voorstellen dat ik ernaast zit! Gut fieling zeg maar!

 

Tsjoe, Ik keek vanochten op de wekker omstreeks 9.30 uur, stevig van plan om nog niet op te staan, en bij het gedoofde licht van mijn digiotale wekker schrok ik meteen wakker!.................. Kut dacht ik, niet bereid er uit te gaan, maar wel allert, dacht ik vrijwel direkt aan m,n plantejs, midden in de bloei! Toch het bed uit en naar de stoppenkast gelopen.Niets doorgeslagen, en ook niets van elektra die het deed! Het was half negen, zag ik op m,n horloge, en dook weer even onder de wol met wat vragen..........!!!

Ik heb sinds een dag of drie een rat gespoord in de kruipruiote, en in de keuke ook al gesignaleerd; die beestjes eten alles van vloer delen tot dakpannen, en dus ook elektrakabel! Dat spookte in mijn gedachte, en om vervolgens de energie maatschappij voor inspektie uit te nodigen?, geen goed plan!

11 uur, er toch maar uit gegaan, ineens knipperde de wekker, er brandde overal licht in m,n kamer en in huis,... een diepe zucht van opluchting, en gelijk een pot koffie gezet!

:bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

en gelijk een pot koffie gezet!

 

Ik zou eerst een rattenval zetten!

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig maar dat het weinig impact heeft, en ook gelukkig dat een stroomstoring amper voorkomt.

Ik denk dam dat de planten sneller vergeten dan ik, ik zal nog wel een maand lang onthouden dat ik 2 uur lang geen internet had :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fool, ha, ja, dat heb ik meteen na de koffie gedaan, een ratteval plaatsen met seranoham! Ik moet er wel op blijven letten inderdaad!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snap er geen reet meer van.

 

Dan heb je waarschijnlijk een digi-timer, met een batterijtje er in.

Nee heb een analoge timer. Legrand omnirex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...