Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Capo

Eindelijk Van Start Maar Hoeveel Potten En Welke?

Recommended Posts

Na bijna 3 maanden voorbereidend werk is het dan eindelijk zover, krijg vanmiddag (als het goed is) me zaadjes binnen.

Kweekkast oppervlakte is 120 x 94 en twijfel als ik er 4 planten in 26L of 41L smartpots of 5 planten in 26L smartpots zal zetten.

Met 4 planten hebben ze alle 4 exact evenveel ruimte, met 5 planten komt er 1 in het midden waardoor

de overige 4 aan die kant waar in het midden nummer 5 staat minder ruimte hebben.

Kunnen ze elkaar daardoor in de weg gaan zitten en / of beperking in groei of maakt dit niks uit?

Wat zijn jullie bevindingen hiermee, 4 x 41L, 4 x 26L of 5 x 26L doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou er 5 zetten voor het geval er een herman tussen zit

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 opkweken en met 4 verder gaan!

 

Starter, er bestaat nog zoiets als inlezen om te voorkomen dat je hier weer afgeblaft wordt!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als dat het is, chapeau! Zouden meer mensen moeten doen

 

4 x 41 liter potten zetten en een vijfde (en 6e plant) in kleinere potten kun je de zwakste weg selecteren

Edited by Starter 1.0
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Starter is altijd zo positief in al ze reply's, daarvoor lees ik hier al lang genoeg mee :whistle:

 

Maar ben idd al bijna 3 maanden lang iedere Zaterdag bezig geweest met o.a. het verleggen van verwarmingsbuizen en

weghalen van een oude koof om ruimte te maken voor me kast, aanleggen afzuigtraject, bouwen van een kweekast & softbox, enz.

Als ik het inlezen mee ga tellen bijna 4 maanden voorbereidend werk.

 

Thanks allen voor de tips / info tot dusver

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...