Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ozzoes

Tabaks Vervangers.

Recommended Posts

Nu was ik laatst aan het shoppen voor vloei en tip, wie dit niet in groot verpakking koopt is een rund (jezus wat een prijs verschil) en kwam ik tabaks vervangers tegen:

 

http://www.greengo.nl/greengo-tabaksvervanger/

 

Nu ben ik absoluut geen tabaks roker, Ik kocht altijd een pakje camel peuken omdat ik dat gewend was, overgestapt op american spirit omdat deze in mijn ogen mooiere tabak bevatten en minder smaak, inmiddels de shagg van AS aangezien ze al geruime tijd storing hebben, en dat bevalt mij eigenlijk net zo goed, veel gruis in de shagg.

 

 

Maar zijn er mensen die dit hebben uitgeprobeerd?

 

Ook leuk gezien je het volgens hun overal kan roken, het ontduikt het rookverbod haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou iedereen adviseren om pure cannabis te roken, een betere methode om te stoppen met tabak is er niet. Deze Greengo troep weet je niks van en reken maar dat het ook bespoten is en God mag weten wat meer.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook altijd de greengo bruine vloei, is de lekkerste vloei om je pure jointje in te roken!

Tabaksvervanger geen ervaring mee..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Segis

Het is alleen handig om een dikke toffee mee te vouwen.

Doe je iets langer mee om je kruiden helemaal op te roken, alleen de smaak van tabaksvervanger kan overheersen. Moet je maar net die smaak lekker vinden.

Sigaretten vind ik niks, dus ben ook opzoek naar een betere, niet overheersende.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zou je cannabis moeten mengen met iets? Als je eenmaal gewend bent het puur te roken wil je niet weer anders.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Segis

Als je niet gewend bent puur te roken en geen nicotine binnen wilt krijgen?:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat puur moeilijker is te doseren, zeker bij sterke wiet? Daarom ben ik er Green Go door gaan mengen, maar eigenlijk vind ik dat ook niks. Het verpest de smaak nogal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

beginnen met heel kleine, dunne, pure stickies

goed gecured is wiet beter puur te roken

 

wil je lichter roken dan zul je richting vapo moeten

 

als tabaksvervanger gebruikte ik soms damiaankruid, bij teveel gebruik krijg je duf hoofd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puur is het gezondst., je beleefd het effect ook meer als met tabak.

 

Vapo is het beste te doseren en beter voor je longen,

 

Ook bij teveel gebruik een duf hoofd, en zware benen..

 

Tabaks vervangers is wel zulke viese bende! smaakt naar verbrand heide.., dat is pas goed voor je longen.,,

Edited by Cum Laude
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx alle voor de reacties.

Die tabaksvervanges blijf ik dus ver van weg, thanks scheelt mij weer.

 

Puur roken tjah, ik weet niet maar ik vind met een ini mini beetje tabak net iets lekkerder roken.. misschien dat dat volgend jaar anders is zonder minerale voeding maar enkel bio;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je je wiet dan perse wilt mengen met iets, meng het dan met wiet van mindere kwaliteit. Als je het goed fijnmaalt met een grinder rookt het als een sigaret, maar dan vele malen lekkerder.

 

gallery_6495_17510_74860.jpg

 

gallery_6495_17510_45935.jpg

 

Als je die oprookt kan jij geen pap meer zeggen. ;)

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig daar dilgo.. :tu

 

Bruine haren werkt trouwens ook goed als tabaksvervanger...

Edited by Cum Laude

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien dat een waterpijp een mooie tussen stap is tot ik t geld heb om een knappe damperd te kopen.. (lange termijn muziek)

 

Maar een joint vind ik toch echt lekkerder roken met een ini mini beetje tabak.. is de rook wat voller ofzo dunno.. wel de meest smakeloze tabak die ik kan vinden, american spirit tot voor kort..

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch liep dat bij mij anders

na gekozen te hebben te stoppen met roken

lekker gezelig verder puur

en zodra er een beetje tabak bijzit, proef je meteen die bruine smerige troep

niks voller wel goorder

 

lucky strike brengt 'no flavour additives' tabak uit , bruinen pakjes , maar blijft tabak natuurlijk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Ozzoes, ik rook sinds kort een kleine hasjpijp die je kan roken als een joint. Deze is zachter voor je longen en keel dan een waterpijp die mij na een tijdje te scherp wordt.

 

@ Maas zo is dat, het blijft tabak, beter niet door je wiet mengen dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb de tabakvervanger ook geprobeerd. de quote "je moet er van houden" is hierop van toepassing.

 

Na het stoppen met roken, en het verlangen naar een blowtje op zoek gegaan naar een goed alternatief ( pure blow niet mijn smaak)

 

een tijd lang een vaporizer op mijn eettafel gehad. Maar op feestjes of tijdens de hond uitlaten verlangend naar een dikke toeter had ik helaas geen mogelijkheid om te blowen.

Tot ik van E-njoint hoorde. Mooie draagbare vaporizer, in de vorm van een joint.

 

geen rotzooi binnen en een pure high. ik ben tevreden en kan hem je zeker aanraden als tabaks vervanger!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...