Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ktja

Veilige Set-Up

Recommended Posts

Ik wil graag advies over een kweekje in een huurwoning

Het gaat me vooral om het kweken en het plezier daarvan, niet om de opbrengst

Wat zouden jullie mij aanraden om mee te beginnen zonder dat er een risico is om grote problemen met de woningbouw te krijgen

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

400/600 watt hps mischien zelfs 2

 

Maar waarschijnlijk kom jezelf met het idee van spaarlampen ofzo

 

Inderdaad is meestal reden om je t huis uit te zetten maar hoeveel risico loop je met 1 a 2 lampjes in mijn ogen niet veel mits je je aan de spelregels houdt

Edited by agent orange
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@agent.., vandaar mijn antwoord. :innocent:

En om eventueel toch iets zinnigs toe te voegen;

1e ....ik heb je topic bekeken(op het balkon), en er staat een foto op pagina 2 van je topic waarvan ik denk......ik maak me nu al zorgen.

2e.....Geheim.., geheim, geheim, desnoods paranoïde maar het is niet anders als je huurt.

3e.... De uitrusting..(wat eigenlijk je vraag was... :yummy: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet zelf gewoon niet goed hoe ik het beste een voorraadje voor mezelf kan kweken zonder in grote problemen te komen, vandaar de vragen ook in oudoor, om jullie mening te vragen. Want je ziet al dat er verschillende antwoorden komen, waardoor ik niet weet waar ik aan toe ben, ik wou met 1x 600 watt gaan kweken, lijkt dit jullie een acceptabel idee in een huurwoning of is het meteen ontbinding huurcontract bij ontdekking, al heb ik 5 plantjes onder 1x 600 watt? Want de een zegt meteen ontbinding huurcontract, en de volgende zegt kan gewoon zelfs 2x600 watt doen, mits je je aan de spelregels houdt, snap je mijn verwarring?

Edited by ktja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga ervanuit dat als je gepakt wordt dat je opstraat staat...

 

Maar wanneer wordt je gepakt..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan laat ik de binnenkweek maar zitten, heb geen zin om mijn woning uitgezet te worden voor wat wietplantjes.

Schijnbaar ziet het gezag mijn plezier in wat plantjes kweken als heel wat anders, criminaliteit?

Ook heb ik het nog nooit eerder gedaan, dus de kans op mislukking en paranoide was eigenlijk wel aanwezig

Bedankt voor de adviezen

Edited by ktja
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 planten onder 1x600W zal bij ontdekking niet tot huisuitzetting leiden, tenzij de woningbouw jou iets laat tekenen waarin je akkoord gaat met ontbinding van de huurovereenkomst

 

als de woningbouw een civiele procedure start omdat jij niet akkoord gaat met de ontbinding, dan zal de rechter de huurovereenkomst in stand laten, mits

-het de eerste keer is,

-je hebt direct afstand gedaan van de planten bij ontdekking

-je bent verder geen notoire overlastgever in de buurt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat allemaal beschreven in je huurcontract als je het goed is. Elk contract is anders.

 

In sommige contracten staat in dat het niet toegestaan is 'bedrijfsmatig' wiet te telen.

 

Dus voor eigen gebruik mag wel weer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog een ouderwets huurcontract, van lang geleden waarin staat dat ik de woning niet mag gebruiken om bedrijfsmatig hennep te telen, 5 planten onder 600 watt zou dus wel kunnen zonder gevaar voor ontbinding huurcontract? Want dat is dan voor eigen gebruik en een crimineel gaat toch echt niet met 1 lamp en 5 plantjes aan de gang of wel? want dan wil ik eigenlijk gewoon met een 600 of 400 of 250 watt lamp en een tent beginnen in een huurwoning, de justitie straffen maak ik me geen zorgen om, meer om het verliezen van mijn woonruimte.

Edited by ktja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij blij.

 

Veel is mogelijk, er zijn ook criminelen met 1 lampje.

 

Gevaar is altijd aanwezig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...